Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zasilania Paliwem FILTRON do Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zasilania Paliwem FRAM Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) FRAM
Układ Zasilania Paliwem FILTRON Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) FILTRON
Układ Zasilania Paliwem AKRON-MALÒ Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) AKRON-MALÒ
Układ Zasilania Paliwem BLIC Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) BLIC
Układ Zasilania Paliwem BORG & BECK Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) BORG & BECK
Układ Zasilania Paliwem CHAMPION Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) CHAMPION
Układ Zasilania Paliwem COMLINE Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) COMLINE
Układ Zasilania Paliwem ERA Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) ERA
Układ Zasilania Paliwem HART Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) HART
Układ Zasilania Paliwem HOFFER Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) HOFFER
Układ Zasilania Paliwem IPARTS Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) IPARTS
Układ Zasilania Paliwem JC PREMIUM Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) JC PREMIUM
Układ Zasilania Paliwem JPN Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) JPN
Układ Zasilania Paliwem KNECHT Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) KNECHT
Układ Zasilania Paliwem KRAFT AUTOMOTIVE Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Zasilania Paliwem MAGNETI MARELLI Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) MAGNETI MARELLI
Układ Zasilania Paliwem MAHLE Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) MAHLE
Układ Zasilania Paliwem MAXGEAR Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) MAXGEAR
Układ Zasilania Paliwem MEAT & DORIA Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) MEAT & DORIA
Układ Zasilania Paliwem METZGER Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) METZGER
Układ Zasilania Paliwem PURFLUX Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) PURFLUX
Układ Zasilania Paliwem PZL FILTERS Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) PZL FILTERS
Układ Zasilania Paliwem QUINTON HAZELL Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) QUINTON HAZELL
Układ Zasilania Paliwem SIDAT Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) SIDAT
Układ Zasilania Paliwem VEMO Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) VEMO
Układ Zasilania Paliwem WIX FILTERS Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.8 (61 ocen)
Kod produktu:
PP 859
dostępny
4.8 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
PP 859
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  112
Średnica zewnętrzna [mm]:  55
Rozmiar gwintu wejżcie:  M 16 X 1.5
Wymiar gwintu wyjście:  M 16 X 1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zasilania Paliwem

Jak uszczelniać przewody paliwowe? Sprawdź sprawdzone sposoby

Jak uszczelniać przewody paliwowe? Czy zastosowanie bandaża naprawczego do przewodów gumowych jest dobrym rozwiązaniem?

Przewody paliwowe ulegają uszkodzeniu zarówno z przyczyn chemicznych, jak i mechanicznych. A gdy spoistość takiego przewodu zostaje przerwana, na zewnątrz wycieka paliwo, a do wnętrza dostaje się powietrze. Czy można temu zaradzić bez wymiany przewodu?

czytaj więcej >
Zapowietrzony układ paliwowy. Jak odpowietrzyć i kiedy trzeba to zrobić?

Jak poradzić sobie z zapowietrzonym układem paliwowym? Kiedy odpowietrzenie jest konieczne i w jaki sposób należy je przeprowadzić?

Zapowietrzenie układu paliwowego może mieć różne konsekwencje. W jednym przypadku będzie wymagać poświęcenia nieco czasu na przeprowadzenie odpowietrzania, w drugim potrafi doprowadzić do naprawdę paskudnej awarii. I właśnie z uwagi na ten najgorszy możliwy scenariusz warto wiedzieć, jak zareagować, kiedy pojawią się pierwsze objawy zapowietrzenia układu paliwowego. Jakiego typu są to objawy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze