Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zasilania Paliwem PIERBURG do Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zasilania Paliwem PIERBURG Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) PIERBURG
Układ Zasilania Paliwem ERA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ERA
Układ Zasilania Paliwem MEAT & DORIA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MEAT & DORIA
Układ Zasilania Paliwem DELPHI Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) DELPHI
Układ Zasilania Paliwem ENERGY Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ENERGY
Układ Zasilania Paliwem ESEN SKV Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ESEN SKV
Układ Zasilania Paliwem HART Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) HART
Układ Zasilania Paliwem HOFFER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) HOFFER
Układ Zasilania Paliwem JP GROUP Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) JP GROUP
Układ Zasilania Paliwem MAPCO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MAPCO
Układ Zasilania Paliwem MAXGEAR Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MAXGEAR
Układ Zasilania Paliwem SIDAT Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) SIDAT
Układ Zasilania Paliwem VEMO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) VEMO
Producent:PIERBURG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4.00030.80.0
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
4.00030.80.0
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  25
Wylot - sr. [mm]:  8
Wymiar gwintu:  8
Wysokość [mm]:  80
Techniczny numer informacyjny:  PI 0023
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PIERBURG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
7.21440.51.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.21440.51.0
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Średnica [mm]:  38
Długość całkowita [mm]:  133,5
Średnica 1 [mm]:  8
Średnica 2 [mm]:  8
Natężenie prądu do [A]:  2
Ilość połączeń:  2
Od cisnienia [bar]:  0,27
Do cisnienia [bar]:  0,38
Do ciżnienia [psi]:  5,51
Napięcie [V]:  12
Od ciżnienia [psi]:  3,19
Techniczny numer informacyjny:  SI 0058
Techniczny numer informacyjny:  SI 0097
Techniczny numer informacyjny:  SI 1064
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-01
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-02
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-03
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-04
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-05
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-09
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-13
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-17
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-21
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 380,00 zł
200,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Układ Zasilania Paliwem

Porady z kategorii: Układ Zasilania Paliwem

Jak uszczelniać przewody paliwowe? Sprawdź sprawdzone sposoby

Jak uszczelniać przewody paliwowe? Czy zastosowanie bandaża naprawczego do przewodów gumowych jest dobrym rozwiązaniem?

Przewody paliwowe ulegają uszkodzeniu zarówno z przyczyn chemicznych, jak i mechanicznych. A gdy spoistość takiego przewodu zostaje przerwana, na zewnątrz wycieka paliwo, a do wnętrza dostaje się powietrze. Czy można temu zaradzić bez wymiany przewodu?

czytaj więcej >
Zapowietrzony układ paliwowy. Jak odpowietrzyć i kiedy trzeba to zrobić?

Jak poradzić sobie z zapowietrzonym układem paliwowym? Kiedy odpowietrzenie jest konieczne i w jaki sposób należy je przeprowadzić?

Zapowietrzenie układu paliwowego może mieć różne konsekwencje. W jednym przypadku będzie wymagać poświęcenia nieco czasu na przeprowadzenie odpowietrzania, w drugim potrafi doprowadzić do naprawdę paskudnej awarii. I właśnie z uwagi na ten najgorszy możliwy scenariusz warto wiedzieć, jak zareagować, kiedy pojawią się pierwsze objawy zapowietrzenia układu paliwowego. Jakiego typu są to objawy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze