Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach DR.MOTOR do Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie)

Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach NTY Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) NTY
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach SKV GERMANY Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) SKV GERMANY
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach BOSCH Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) BOSCH
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach DELPHI Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) DELPHI
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FEBI BILSTEIN Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HELLA Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) HELLA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach NISSENS Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) NISSENS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ABAKUS Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) ABAKUS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach AJUSA Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) AJUSA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach AKS DASIS Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) AKS DASIS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ASHIKA Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) ASHIKA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ASSO Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) ASSO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach AUTLOG Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) AUTLOG
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach BLUE PRINT Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) BLUE PRINT
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach BORGWARNER (WAHLER) Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach BUGIAD Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) BUGIAD
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach DENCKERMANN Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) DENCKERMANN
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach DR.MOTOR AUTOMOTIVE Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach DRI Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) DRI
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach DT Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) DT
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach EFI AUTOMOTIVE Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ELRING Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) ELRING
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ELSTOCK Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) ELSTOCK
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach EPS Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) EPS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ERA Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) ERA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ET ENGINETEAM Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) ET ENGINETEAM
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FACET Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) FACET
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FAE Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) FAE
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FAST GENUINE Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) FAST GENUINE
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FAST Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) FAST
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FRECCIA Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) FRECCIA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HC-CARGO Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) HC-CARGO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HERTH+BUSS ELPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HITACHI/HUCO Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) HITACHI/HUCO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HOFFER Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) HOFFER
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach IPD Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) IPD
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach JAPANPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) JAPANPARTS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach JAPKO Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) JAPKO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach JOHNS Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) JOHNS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach JPN Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) JPN
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach KAWE Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) KAWE
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach KW Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) KW
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach LRT Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) LRT
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach LUCAS ELECTRICAL Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) LUCAS ELECTRICAL
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach LUCAS Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) LUCAS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach MAGNETI MARELLI Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach MAXGEAR Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) MAXGEAR
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach MEAT & DORIA Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach METALCAUCHO Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) METALCAUCHO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach METZGER Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) METZGER
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach MEYLE Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) MEYLE
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach MOBILETRON Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) MOBILETRON
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach NRF Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) NRF
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach OEM Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) OEM
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach PIERBURG Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) PIERBURG
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach QUINTON HAZELL Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach SIDAT-FISPA Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) SIDAT-FISPA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach SWAG Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) SWAG
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach TMI Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) TMI
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach TRISCAN Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) TRISCAN
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach TURBORAIL Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) TURBORAIL
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach VEMO Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) VEMO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach WALKER PRODUCTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D Autobus 131KM, 96kW, olej napędowy (2011.06 - obecnie) WALKER PRODUCTS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DR.MOTOR AUTOMOTIVE

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
DRM611104
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM611104
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
DRM611104C
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM611104C
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zaworu AGR
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
DRM611104R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM611104R
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
DRM611104S
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM611104S
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
DRM611104SL
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM611104SL
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z chlodnicą AGR
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach

Płyn w chłodnicy EGR - jaki się stosuje, czy się wymienia, jak często?

Płyn w chłodnicy EGR. Jaką rolę pełni, jaki płyn chłodniczy do niej się stosuje i jak często należy go wymieniać?

Chłodnica EGR to dla wielu wciąż dość zagadkowy element układu recyrkulacji spalin. Wprawdzie w nowoczesnych samochodach jej obecność staje się pomału standardem, jednak wciąż nie wszyscy wiemy, czemu służyć ma jej obecność, jak działa oraz jaką funkcję pełni w jej przypadku płyn chłodniczy? I skąd w ogóle ten płyn się tam bierze?

czytaj więcej >
Omówienie błędu P0400 Opel - jak sobie poradzić z błędem?

Kod błędu DTC P0400 w autach marki Opel. Co oznacza, kiedy najczęściej się pojawia i w jaki sposób można się go pozbyć?

Błąd DTC P0400 jest kodem doskonale znanym niemal wszystkim posiadaczom aut marki Opel. Nawet bowiem jeśli sami się z nim nie zetknęli, z pewnością mogli o nim usłyszeć lub przeczytać na formach dla posiadaczy samochodów tej marki. Co oznacza ten błąd? Dlaczego nie zawsze winny musi być układ EGR?

czytaj więcej >

Dynamiczny rozwój branży motoryzacyjnej ma oczywiście ogromne znaczenie dla szybkiego rozwoju gospodarki. Niestety jednocześnie negatywnie oddziałuje na środowisko naturalne. Ilość spalin generowanych przez samochody osobowe oraz inne środki transportu nieustannie rośnie, rozprzestrzeniając się w bardzo dużych stężeniach najczęściej w centrach dużych miast. Konieczne jest ciągłe zmniejszanie zanieczyszczeń spalin samochodowych wydobywających się z samochodowych układów ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze