Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH do Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie)

Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOMEGA Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) AUTOMEGA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) VEMA
Zawieszenie i Amortyzacja VEMO Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.07 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EIBACH

10 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EIBACH
5.0 (2)
Kod produktu:
R22968
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
R22968
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Średnica drutu [mm]:  13,8
Długość [mm]:  283
Liczba zwojów:  5,5
Do 100 dni na zwrot
217,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EIBACH
5.0 (2)
Kod produktu:
R22965
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
R22965
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Średnica drutu [mm]:  13,5
Długość [mm]:  335
Liczba zwojów:  6,5
Do 100 dni na zwrot
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EIBACH
5.0 (2)
Kod produktu:
R22990
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
R22990
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Średnica drutu [mm]:  14
Długość [mm]:  289
Liczba zwojów:  7
Do 100 dni na zwrot
268,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EIBACH
5.0 (2)
Kod produktu:
R22987
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
R22987
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Średnica drutu [mm]:  15
Długość [mm]:  288
Liczba zwojów:  6,8
Do 100 dni na zwrot
268,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EIBACH
5.0 (2)
Kod produktu:
R22981
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
R22981
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Średnica drutu [mm]:  13,8
Długość [mm]:  332
Liczba zwojów:  7,5
Do 100 dni na zwrot
268,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EIBACH
5.0 (2)
Kod produktu:
R22980
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
R22980
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Średnica drutu [mm]:  13,5
Długość [mm]:  344
Liczba zwojów:  7,8
Do 100 dni na zwrot
268,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EIBACH
5.0 (2)
Kod produktu:
F11-15-023-07-RA
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
F11-15-023-07-RA
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Ograniczenia producenta:  Eibach
Średnica drutu [mm]:  15,0
Długość [mm]:  260
Liczba zwojów:  7,5
Do 100 dni na zwrot
307,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EIBACH
5.0 (2)
Kod produktu:
F11-15-028-01-FA
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
F11-15-028-01-FA
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Ograniczenia producenta:  Eibach
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Średnica drutu [mm]:  13,5
Długość [mm]:  276
Liczba zwojów:  7,2
Do 100 dni na zwrot
356,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EIBACH
5.0 (2)
Kod produktu:
R22982
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
R22982
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Średnica drutu [mm]:  14,3
Długość [mm]:  334
Liczba zwojów:  7,8
Do 100 dni na zwrot
268,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EIBACH
5.0 (2)
Kod produktu:
E10-15-028-05-22
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
E10-15-028-05-22
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze