Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SASIC do Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja NK Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Fiat TIPO Kombi (356_) 1.0 (357HXN1A, 357WXN1A) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VEMA
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
2656085
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
2656085
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem walcowym
Dla numeru OE:  51983626
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 187,00 zł
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze