Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie)

Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HUTCHINSON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HUTCHINSON
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja NK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAI AUTOPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAI AUTOPARTS
0 (0)
Kod produktu:
SS7923
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
SS7923
Jednostka:
szt
Ilość montowana w aucie:  2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze