Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SNR do Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12)

Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NK Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QFIX Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) QFIX
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.5 sedan 82KM, 60kW, benzyna (1988.01 - 1989.12) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SNR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SNR
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
KB674.00
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
KB674.00
Jednostka:
szt
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  Clas : OP3231
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  Clas : OM1112
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze