Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ do Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08)

Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DT Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) DT
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DRIVE + Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) DRIVE +
Zawieszenie i Amortyzacja DUNLOP Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) DUNLOP
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAST GENUINE Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) FAST GENUINE
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja HART Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) HART
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja S-TR Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) S-TR
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Iveco DAILY IV Skrzynia 50C14 V, 50C14 V/P Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.09 - 2011.08) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DRIVE +

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0)
Kod produktu:
DP3310.10.084
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.084
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Zawierający olej mineralny
Specyfikacja:  GM Dexron II D
Specyfikacja:  Ford MERCON
Specyfikacja:  ZF TE-ML 09/11/14
Specyfikacja:  Mercedes Benz 236.1/
Specyfikacja:  Denison HF-0
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339D / MAN 339 V
Dopuszczenie przez producenta:  Voith G 607/ H55.633
Dopuszczenie przez producenta:  Caterpillar TO-2; Al
Do 100 dni na zwrot
266,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0)
Kod produktu:
DP3310.10.078
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.078
Jednostka:
szt
Olej:  Olej półsyntetyczny
Specyfikacja:  GM DEXRON II + IIIG
Specyfikacja:  Ford MERCON
Specyfikacja:  Allison C-4; Caterpi
Specyfikacja:  Daimler Chrysler 236
Specyfikacja:  Voith G 607/ H55.633
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE ML 03D/04D/09B
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339F / MAN 339 V
Do 100 dni na zwrot
333,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze