Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja GSP do Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07)

Zawieszenie i Amortyzacja ACKOJA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) ACKOJA
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.01 - 2002.07) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0)
Kod produktu:
32123730
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
32123730
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Do 100 dni na zwrot
GSP
0 (0)
Kod produktu:
32117710
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
32117710
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze