Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK do Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08)

Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SKV GERMANY Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) SKV GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) VEMA
Zawieszenie i Amortyzacja VEMO Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BSM5607
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSM5607
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BSM5547
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSM5547
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska
Parzyste numery artykułów:  BSM5547
Rozstaw trzpieni mocujących [mm]:  85
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze