Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST do Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04)

Zawieszenie i Amortyzacja MANN-FILTER Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) MANN-FILTER
Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) HART
Zawieszenie i Amortyzacja ABAKUS Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) ABAKUS
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DUNLOP Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) DUNLOP
Zawieszenie i Amortyzacja ESEN SKV Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) ESEN SKV
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HOFFER Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) HOFFER
Zawieszenie i Amortyzacja IPD Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) IPD
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MEAT & DORIA Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) MEAT & DORIA
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja SIDAT Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) SIDAT
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMO Mercedes-benz GLS (X166) 500 4-matic (166.873) SUV 456KM, 335kW, benzyna (2015.11 - 2019.04) VEMO
Producent:FEBEST

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1629-164
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
1629-164
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,105
Długożć opakowania [cm]:  8,9
Szerokość opakowania [cm]:  3,0
Wysokość opakowania [cm]:  3,0
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1629-166-KIT
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
1629-166-KIT
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1698-AC-KIT
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
1698-AC-KIT
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,016
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,0
Wysokość opakowania [cm]:  2,0
Do 100 dni na zwrot
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
16110-001R
dostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
16110-001R
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Siła tłumienia regulowana elektronicznie
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne widełki
Sposób mocowania amortyzatora:  Górna obejma
Ciężar [kg]:  5,38
Długożć opakowania [cm]:  64,0
Szerokość opakowania [cm]:  13,0
Wysokość opakowania [cm]:  7,5
Do 100 dni na zwrot
1545,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze