Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX do Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03)

Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz PAGODE (W113) 280 SL (113.044) kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1968.01 - 1971.03) VAICO
Producent:SUPLEX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
19055
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
19055
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica drutu [mm]:  11,75
Długość [mm]:  352
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Ciężar [kg]:  2,60
Do 100 dni na zwrot
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
19053
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
19053
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica drutu [mm]:  15,50
Długość [mm]:  427
Średnica zewnętrzna [mm]:  125
Ciężar [kg]:  6,00
Do 100 dni na zwrot
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
19054
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
19054
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica drutu [mm]:  15,85
Długość [mm]:  296
Średnica zewnętrzna [mm]:  137
Ciężar [kg]:  4,00
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze