Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja OEM do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie)

Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 317 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9043200563
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
9043200563
Jednostka:
szt
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Do 100 dni na zwrot
246,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze