Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BOGE do Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12)

Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DT Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) DT
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja FORTUNE LINE Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) FORTUNE LINE
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) HART
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja PE AUTOMOTIVE Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) PE AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja S-TR Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) S-TR
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 512 D (667.351, 667.352, 667.353) Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.12) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOGE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOGE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
32-A52-0
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOGE
Kod:
32-A52-0
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Parametr:  N30X250
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze