Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja QFIX do Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10)

Zawieszenie i Amortyzacja NTY Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) HART
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QFIX Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) QFIX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.3 sedan 75KM, 55kW, benzyna (2000.09 - 2004.10) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:QFIX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QFIX
0 (0)
Kod produktu:
Q376-0057
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QFIX
Kod:
Q376-0057
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,109
Długożć opakowania [cm]:  9,3
Szerokość opakowania [cm]:  3,2
Wysokość opakowania [cm]:  3,2
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QFIX
0 (0)
Kod produktu:
Q000-0737
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QFIX
Kod:
Q000-0737
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Góra
Ciężar [kg]:  0,68
Średnica wewnętrzna [mm]:  26,5
Długożć opakowania [cm]:  17,3
Szerokość opakowania [cm]:  17,3
Wysokość opakowania [cm]:  3,4
Do 100 dni na zwrot
98,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze