Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja NTY do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08)

Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW, olej napędowy (1991.03 - 1999.08) TEDGUM
Producent:NTY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AB-MS-005
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
AB-MS-005
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Numer seryjny:  AB-MS-005
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AD-MS-031
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
AD-MS-031
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  AD-MS-031
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona lewa
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze