Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO do Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08)

Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS
 Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DRIVE + Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) DRIVE +
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja YAMATO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 3.2 TD (K160) samochód terenowy zamknięty 110KM, 81kW, olej napędowy (1983.07 - 1988.08) YAMATO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:AL-KO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AL-KO
5.0 (3)
Kod produktu:
204300
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
204300
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
System tłumienia drgań zawieszenia:  Wzmocnione tłumienie
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolny trzon
Do 100 dni na zwrot
AL-KO
5.0 (3)
Kod produktu:
106110
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
106110
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Do 100 dni na zwrot
AL-KO
5.0 (3)
Kod produktu:
204293
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
204293
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
System tłumienia drgań zawieszenia:  Wzmocnione tłumienie
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolny trzon
Do 100 dni na zwrot
AL-KO
5.0 (3)
Kod produktu:
204303
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
204303
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
System tłumienia drgań zawieszenia:  Wzmocnione tłumienie
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolny trzon
Do 100 dni na zwrot
AL-KO
5.0 (3)
Kod produktu:
204290
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
204290
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
System tłumienia drgań zawieszenia:  Wzmocnione tłumienie
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolny trzon
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze