Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN do Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12)

Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja ACKOJA Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) ACKOJA
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DRIVE + Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) DRIVE +
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja FLENNOR Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) FLENNOR
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) HART
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS
 Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAL? Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) MAL?
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) MASTER-SPORT GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1987.12) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DENCKERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
0 (0)
Kod produktu:
D500010
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
D500010
Jednostka:
KPL
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ilość montowana w aucie:  1
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze