Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST do Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04)

Zawieszenie i Amortyzacja FAG Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja HART Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) HART
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NK Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja RUVILLE Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) RUVILLE
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
1.0 (1)
Kod produktu:
2407S-015F
niedostępny
1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
2407S-015F
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Ciężar [kg]:  6,9
Długożć opakowania [cm]:  65,0
Szerokość opakowania [cm]:  18,0
Wysokość opakowania [cm]:  12,0
Do 100 dni na zwrot
189,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze