Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja NK do Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06)

Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) MASTER-SPORT
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NK Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDAT Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) SIDAT
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Renault 4 (112_) 1.1 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1986.06 - 1990.06) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2)
Kod produktu:
60391026
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
60391026
Jednostka:
szt
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
134,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NK
5.0 (2)
Kod produktu:
63391026
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
63391026
Jednostka:
szt
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Do 100 dni na zwrot
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NK
5.0 (2)
Kod produktu:
60391025
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
60391025
Jednostka:
szt
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
168,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze