Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK do Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.5 D Skrzynia 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08)

Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.5 D Skrzynia 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.5 D Skrzynia 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.5 D Skrzynia 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.5 D Skrzynia 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.5 D Skrzynia 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.5 D Skrzynia 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.5 D Skrzynia 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.5 D Skrzynia 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.5 D Skrzynia 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS
 Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.5 D Skrzynia 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.5 D Skrzynia 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.5 D Skrzynia 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.5 D Skrzynia 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.5 D Skrzynia 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) TEDGUM
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BSM5121
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSM5121
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska
Parzyste numery artykułów:  BSM5121
Do 100 dni na zwrot
496,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze