Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja TRW do Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12)

Zawieszenie i Amortyzacja NTY Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) TRW
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JSL231
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JSL231
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Wysokość [mm]:  44,3
Ilość montowana w aucie:  2
Materiał:  Guma / metal
Średnica wewnętrzna [mm]:  15
Średnica zewnętrzna [mm]:  137,8
Do 100 dni na zwrot
187,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.9 (41 ocen)
Kod produktu:
JGC173T
niedostępny
4.9 (41 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JGC173T
Jednostka:
szt
Ilość na oś:  1
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Wkładanie rozpórki zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Średnica [mm]:  41,4
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość 1 [mm]:  603
Długość 2 [mm]:  405
Średnica korbowodu [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
201,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze