Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół JURID do Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08)

Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół A.B.S. Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) A.B.S.
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół ATE Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) ATE
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół BENDIX Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) BENDIX
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół BORG & BECK Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) BORG & BECK
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół BOSCH Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) BOSCH
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół CORTECO Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) CORTECO
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół DELPHI Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) DELPHI
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FAG Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) FAG
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FERODO Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) FERODO
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FLENNOR Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) FLENNOR
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FRAP Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) FRAP
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół GIRLING Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) GIRLING
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół GSP Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) GSP
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół HART Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) HART
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół HUTCHINSON Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) HUTCHINSON
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół IPARTS Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) IPARTS
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół JURID Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) JURID
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół KAWE Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) KAWE
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół MINTEX Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) MINTEX
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół MONROE Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) MONROE
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół MOOG Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) MOOG
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół NK Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) NK
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół OCAP Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) OCAP
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół OPTIMAL Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) OPTIMAL
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół QUINTON HAZELL Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) QUINTON HAZELL
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół REMSA Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) REMSA
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół ROADHOUSE Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) ROADHOUSE
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół RUVILLE Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) RUVILLE
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SASIC Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) SASIC
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SBS Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) SBS
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SKF Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) SKF
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SNR Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) SNR
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół TEXTAR Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) TEXTAR
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół TRICLO Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) TRICLO
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół TRISCAN Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) TRISCAN
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół TRW Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) TRW
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół VALEO Citroën CX I Break (MA) 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1983.07 - 1985.08) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JURID

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
5.0 (2)
Kod produktu:
561181J
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
561181J
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  54
Ciężar [kg]:  10,71
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  20
Minimalna grubość [mm]:  18
Średnica zewnętrzna [mm]:  259,5
Ilość otworów:  5
Powierzchnia:  Naoliwione
System hamulcowy:  Bendix
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Jednostka ilości:  Sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez śrub
Wersja:  J
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JURID
5.0 (2)
Kod produktu:
561242J
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
561242J
Wysokość [mm]:  68
Ciężar [kg]:  7,784
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  7
Minimalna grubość [mm]:  6
Średnica zewnętrzna [mm]:  224
Ilość otworów:  5
Średnica otworu [mm]:  98
Powierzchnia:  Naoliwione
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Jednostka ilości:  Sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez śrub
Wersja:  J
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół

Porady z kategorii: Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół

Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?

Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?

Zawieszenie to jeden z tych niezmordowanych układów samochodowych, który, pomimo oddziaływania ogromnych i często destrukcyjnych sił, zapewnia nam komfort jazdy oraz stateczność i odpowiednią sterowność samochodu. Jak więc widać, systematyczna obsługa, kontrola stanu technicznego i zastosowanie właściwych części są w tym przypadku nieodzowne. W końcu, chodzi o nasze i nie tylko nasze bezpieczeństwo.

czytaj więcej >
Łożysko koła, piasta - objawy awarii i wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła, piasta - objawy awarii i wymiana

Łożysko koła to niezwykle ważny element każdego samochodu, którego stosowanie jest powszechne nie tylko w motoryzacji, ale i w sporej części pojazdów innego typu. Ich rola jest oczywista, natomiast wciąż niewielu kierowców zdaje sobie sprawę ze znaczenia tego elementu. Jakie zatem są zadania łożyska koła? Na jakie usterki łożysk musimy być przygotowani? Jakie są ich rodzaje?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji ASR - co to jest i do czego służy?

System Acceleration Slip Regulation i jego znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy

O bezpieczeństwo kierowcy i jego pasażerów producenci aut starają się dbać na różne sposoby. Powstało już wiele układów i systemów chroniących nas przed efektami ewentualnego wypadku, a nawet przed możliwością jego nastąpienia. Jednym z bardzo ważnych, choć mocno niedocenianych systemów bezpieczeństwa jest ASR, czyli Acceleration Slip Regulation. Czym jest, jak działa i za co odpowiada w naszych samochodach?

czytaj więcej >
Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć

Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć

W segmentach aut popularnych jednym z najczęściej stosowanych typów zawieszenia tylnego jest belka skrętna. Jej sukces nie wziął się znikąd. Prosta konstrukcja pozwala producentom motoryzacyjnym zaoszczędzić pieniądze, zaoszczędzić przestrzeń i zaoszczędzić kierowcom kłopotu. Najmniej trwałą wersję rozwiązania stosują Francuzi. Jednak nawet z belką skrętną w Peugeocie czy Citroenie da się żyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze