Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FERODO do Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03)

Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół A.B.S. Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) A.B.S.
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół BENDIX Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) BENDIX
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół BORG & BECK Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) BORG & BECK
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół BREMBO Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) BREMBO
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół CIFAM Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) CIFAM
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół COMLINE Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) COMLINE
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół DELPHI Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) DELPHI
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FAG Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) FAG
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FAI AUTOPARTS Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FERODO Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) FERODO
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FOMAR FRICTION Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) FOMAR FRICTION
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FREMAX Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) FREMAX
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FTE Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) FTE
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół GIRLING Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) GIRLING
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół JP GROUP Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) JP GROUP
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół JURID Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) JURID
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół MAXGEAR Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) MAXGEAR
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół METELLI Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) METELLI
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół MINTEX Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) MINTEX
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół NK Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) NK
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół OPTIMAL Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) OPTIMAL
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół QUINTON HAZELL Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) QUINTON HAZELL
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół RAICAM Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) RAICAM
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół ROTINGER Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) ROTINGER
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SBS Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) SBS
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół TEDGUM Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) TEDGUM
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół TRW Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) TRW
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół VEMA Ldv 400 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 97KM, 71kW, olej napędowy (1989.04 - 1996.03) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FERODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
4.7 (6 ocen)
Kod produktu:
DDF065
niedostępny
4.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
DDF065
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  53
Ciężar [kg]:  12,83
Otwór o śr[mm]:  82,7
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  14
Minimalna grubość [mm]:  12,8
Średnica zewnętrzna [mm]:  276
Ilość otworów:  5
Średnica otworu centrującego [mm]:  82,7
Moment dokrecenia [Nm]:  100
Średnica otworu [mm]:  104,773
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Jednostka ilości:  Zestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez śrub
Długożć opakowania [cm]:  27,8
Szerokość opakowania [cm]:  28
Wysokość opakowania [cm]:  11,8
Do 100 dni na zwrot
316,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół

Łożysko i piasta koła - konstrukcja, awarie i wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko i piasta koła - konstrukcja, awarie i wymiana

Łożysko koła stanowi podstawowy element układu zawieszenia wielu pojazdów. We współczesnych samochodach łożyska koła często występują jako część zintegrowana z piastą. Prawidłowa praca piasty i łożyska jest niezwykle istotna, a wszelkie usterki mogą być bardzo niebezpieczne. Sprawdźmy zatem jak elementy te są skonstruowane oraz co je charakteryzuje.

czytaj więcej >
Zawieszenie wielowahaczowe

Zawieszenie wielowahaczowe

Zawieszenie jest kolejnym elementem konstrukcji pojazdu, w którym musimy liczyć się z kompromisami. Trzema najistotniejszymi czynnikami są tu komfort jazdy, przyczepność do podłoża i cena danego układu. Jak w tej klasyfikacji plasuje się zawieszenie wielowahaczowe?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji ASR - co to jest i do czego służy?

System Acceleration Slip Regulation i jego znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy

O bezpieczeństwo kierowcy i jego pasażerów producenci aut starają się dbać na różne sposoby. Powstało już wiele układów i systemów chroniących nas przed efektami ewentualnego wypadku, a nawet przed możliwością jego nastąpienia. Jednym z bardzo ważnych, choć mocno niedocenianych systemów bezpieczeństwa jest ASR, czyli Acceleration Slip Regulation. Czym jest, jak działa i za co odpowiada w naszych samochodach?

czytaj więcej >
Pukanie i skrzypienie zawieszenia - jak naprawić? Jakie części wymienić?

Stuki w zawieszeniu. Co jest najczęstszą przyczyną ich pojawiania się? Jak możecie je sami zdiagnozować?

Podejrzane skrzypienie lub stukanie dobiegające spod samochodu to nie jest coś, nad czym powinniście przechodzić do porządku dziennego. Oczywiście, możecie je ignorować, głośniej podkręcić radio i czekać na to, co się stanie. Możecie też przy najbliższej okazji poszukać źródła tych dźwięków. Bo jeśli tego nie zrobicie, to „coś” stanie się z całą pewnością.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze