Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu HEPU do Ford GALAXY II (WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 199KM, 146kW, benzyna (2010.07 - 2015.06)

Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Ford GALAXY II (WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 199KM, 146kW, benzyna (2010.07 - 2015.06) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Ford GALAXY II (WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 199KM, 146kW, benzyna (2010.07 - 2015.06) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Ford GALAXY II (WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 199KM, 146kW, benzyna (2010.07 - 2015.06) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu GK Ford GALAXY II (WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 199KM, 146kW, benzyna (2010.07 - 2015.06) GK
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Ford GALAXY II (WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 199KM, 146kW, benzyna (2010.07 - 2015.06) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu IPD Ford GALAXY II (WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 199KM, 146kW, benzyna (2010.07 - 2015.06) IPD
Zestaw łańcucha rozrządu METZGER Ford GALAXY II (WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 199KM, 146kW, benzyna (2010.07 - 2015.06) METZGER
Producent:HEPU

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
4.7 (6)
Kod produktu:
21-0659
niedostępny
4.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
21-0659
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zębaty
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Ilość ogniw łańcucha:  138
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: wałek rozrządu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z kołem zębatym wału korbowego
Ilość ogniw łańcucha:  52
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: pompa olejowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelniaczem wału
Dla numeru OE:  5101199
Dla numeru OE:  31316316
Dla numeru OE:  AJ813107
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Jak dbać o łańcuch lub pasek rozrządu w samochodzie?

Rozrząd to system pracujący w każdym pojeździe wyposażonym w silnik spalinowy. Są to w większości konstrukcje kolizyjne, a więc w momencie zerwania paska lub łańcucha rozrządu zazwyczaj dochodzi do poważnych uszkodzeń w jednostce napędowej. Jeżeli w porę nie zauważymy objawów zużycia tych elementów, konsekwencje mogą być naprawdę ogromne. Warto odpowiednio zadbać i właściwie konserwować układ rozrządu w samochodzie. Jak to zrobić?

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze