Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu do Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper S Kombi 192KM, 141kW, benzyna (2016.10 - obecnie)

Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper S Kombi 192KM, 141kW, benzyna (2016.10 - obecnie) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu BGA Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper S Kombi 192KM, 141kW, benzyna (2016.10 - obecnie) BGA
Zestaw łańcucha rozrządu BLUE PRINT Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper S Kombi 192KM, 141kW, benzyna (2016.10 - obecnie) BLUE PRINT
Zestaw łańcucha rozrządu ET ENGINETEAM Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper S Kombi 192KM, 141kW, benzyna (2016.10 - obecnie) ET ENGINETEAM
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper S Kombi 192KM, 141kW, benzyna (2016.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper S Kombi 192KM, 141kW, benzyna (2016.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu GK Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper S Kombi 192KM, 141kW, benzyna (2016.10 - obecnie) GK
Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper S Kombi 192KM, 141kW, benzyna (2016.10 - obecnie) IJS GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu INA Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper S Kombi 192KM, 141kW, benzyna (2016.10 - obecnie) INA
Zestaw łańcucha rozrządu KAMOKA Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper S Kombi 192KM, 141kW, benzyna (2016.10 - obecnie) KAMOKA
Zestaw łańcucha rozrządu LUCAS Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper S Kombi 192KM, 141kW, benzyna (2016.10 - obecnie) LUCAS
Zestaw łańcucha rozrządu MAGNETI MARELLI Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper S Kombi 192KM, 141kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Zestaw łańcucha rozrządu VAICO Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper S Kombi 192KM, 141kW, benzyna (2016.10 - obecnie) VAICO

31 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IJS GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
40-1321FK
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IJS GROUP
Kod:
40-1321FK
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch drabinkowy sworzniowy
Ilość ogniw łańcucha:  118
Ilość ogniw łańcucha:  84
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >
Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Układ rozrządu to kluczowy mechanizm działania każdej jednostki napędowej samochodu. Jest on odpowiedzialny przede wszystkim za dostarczenie ładunku do cylindrów oraz odtransportowanie spalin do układu wylotowego. Konstrukcja rozrządu ulegała z biegiem czasu większym lub mniejszym modyfikacjom wraz z jednoczesnym rozwojem silników samochodowych. Obecnie na rynku można spotkać kilka typów konstrukcji rozrządu jednostki napędowej. Jednak najczęściej stosowanym jest bez wątpienia rozrząd zaworowy.

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze