Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Alternator FAST FT74118

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
FT74118
Alternator FAST FT74118
  • Alternator FAST FT74118 - fot.1
  • Alternator FAST FT74118 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

531,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
FAST
Jednostka:
sztuka
EAN:
5901797019754
Koła pasowe:
Z kołem pasowym

Koło pasowe jest jednym z najważniejszych elementów przekładni pasowej. Zazwyczaj napędza ważne elementy silnika takie jak wał korbowy, pompę wody czy pompę wspomagania. Występują trzy rodzaje kół pasowych: gładkie, z rowkiem pod pas klinowy oraz z rowkami w poprzek obwodu pod pasek zębaty.

Dowiedz się więcej

Kierunek obrotów:
Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Złącze / klema:
Bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania:
Mocowanie 4-punktowe
Napięcie [V]:
14
Prąd ładowania alternatora [A]:
90
Ilość żeber:
6
Średnica koła pasowego [mm]:
55
Ciężar [kg]:
5
Wysokość opakowania [cm]:
22
Głębokość opakowania [cm]:
19,7
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Alternator FT74118 firmy FAST

Parametry:
  • Koła pasowe: Z kołem pasowym
  • Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Złącze / klema: Bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
  • Napięcie [V]: 14
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 90
  • Ilość żeber: 6
  • Średnica koła pasowego [mm]: 55
  • Ciężar [kg]: 5
  • Wysokość opakowania [cm]: 22
  • Głębokość opakowania [cm]: 19,7

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FT74118 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ALANKO 442396
ATL L 42 090
BOSCH 0 986 042 091
BTS TURBO L611173
CITRO 5705 4W
CITRO 5705.2C
CITRO 5705.4X
CITRO 5705.FX
CITRO 9623727380
CITRO 9623727880
DELCOREMY DRB2091
DELCOREMY DRB2091N
DRI 229.116.902
EAI 56662
ELSTOCK 28-3803
ERA 210016
ERA 210016A
ERA 210205
EUROTEC 12042090
FARCOM 119041
FEBI 101502
FERRA 71716609
FERRA 71718905
FIAT 71723427
FIAT 71723428
FIAT 71780168
FIAT 96 224 105 80
FIAT 96 428 804 80
FIAT 9622410480
FRIESEN 9042091
HAVAM A942091
HBELPARTS 32042091
HC-PARTS CA1564IR
HELLA 8EL 011 710-511
HELLA 8EL 737 825-001
HOFFER 5515219
JPG 3190100200
LANCIA 9622410480
LETRIKA IA 1158
LETRIKA IA 1340
LOMBA SA178
LUCAS LRB00438
LUCAS_ELEC LRB00438
MAG 359002800370
MAG 943315641010
MAG 943358378010
MAG 944390420910
MAHLE MG 1066
MEATDORIA 5515098
MEATDORIA 5515219
MESSMER 210016
MESSMER 210205
MITSUBISHI A002TB2291
MITSUBISHI A002TB2291A
MITSUBISHI A002TB2291ZC
MITSUBISHI A002TB4891
MITSUBISHI A002TB4891A
MITSUBISHI A002TB4891B
MITSUBISHI A002TB4891C
MITSUBISHI A002TB4891D
MITSUBISHI A2TB2291A
MITSUBISHI A2TB2291ZC
MITSUBISHI A2TB4891C
MITSUBISHI A2TB4891D
MITSUBISHI A2TB4891E
MITSUBISHI a2tb4891
PEUGE 5705.2C
PEUGE 5705.4X
PEUGE 5705.FX
PEUGE 9623727380
PEUGE 9623727880
PEUGE 9635772880
PRESTOLITE 20110438
PSA 5705.4W
QUINTON HA 9042091
REMY DRB2091
REMY DRB2091N
SIDAT A12MH1132A2
SNRA TC8046
SPIDAN 5876
TEAMEC 212511
VALEO 200066
VALEO 437139
VALEO 439248
VALEO 746015
VALEO 746815

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Alternator FT74118 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Alternator

Alternator to podstawowy podzespół układu elektrycznego w każdym samochodzie. Rola tego elementu polega przede wszystkim na ładowaniu akumulatora podczas pracy jednostki napędowej i zmiany energii mechanicznej w prąd, wykorzystywany także do zasilania osprzętu elektrycznego samochodu.

Podzespół ten został przymocowywany do jednostki napędowej. Napędza go wał korbowy. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa z powodu braku energii elektrycznej potrzebnej chociażby akumulatorowi.

Do najczęstszych objawów uszkodzenia alternatora należy zaliczyć zapalenie się czerwonej kontrolki akumulatora na desce rozdzielczej samochodu. Ta kontrolka informuje kierowcę, że występuje problem z ładowaniem. By sprawdzić, czy problem leży po stronie alternatora wystarczy zmierzyć napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika. Powinno się ono mieścić w przedziale od 13,8 do 14,5 V. Napięcie poniżej tych wartości będzie prawdopodobnie zwiastunem wymiany alternatora na nowy.

Za pozostałe objawy awarii alternatora należy uznać niejednostajnie święcące się światła samochodowe, czy też stosunkowo częste przepalanie się żarówek. Należy także zwrócić uwagę na ewentualne hałasy dobiegające do kabiny kierowcy spod maski pojazdu, nasilające się wraz ze wzrostem obrotów jednostki napędowej.

Uszkodzony alternator to problem, którego nie można bagatelizować. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa. Najłatwiejszym i najszybszym rozwiązaniem jest zakup nowego alternatora i wymiana starego. Po alternatory samochodowe najlepszych marek zapraszamy do naszej oferty.

Cechy Części

Koło pasowe
Koło pasowe jest jednym z najważniejszych elementów przekładni pasowej. Zazwyczaj napędza ważne elementy silnika takie jak wał korbowy, pompę wody czy pompę wspomagania. Występują trzy rodzaje kół pasowych: gładkie, z rowkiem pod pas klinowy oraz z rowkami w poprzek obwodu pod pasek zębaty.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze