- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 12
- Koła pasowe: Z kołem pasowym
- Liczba rowków: 1
- Gwarancja: 2 lata gwarancji
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Regulator napięcia LAUBER CQ1010001 | CQ1010001 |
1 szt. | Regulator napięcia LAUBER CQ1010002 | CQ1010002 |
1 szt. | LAUBER CQ1030002 | CQ1030002 |
1 szt. | LAUBER CQ1070009 | CQ1070009 |
1 szt. | LAUBER CQ1120009 | CQ1120009 |
1 szt. | LAUBER CQ1150006 | CQ1150006 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AS-PL | A0094 |
BOSCH | 0 120 469 581 |
BOSCH | 0 120 469 582 |
BOSCH | 0 120 469 600 |
BOSCH | 0 120 469 604 |
BOSCH | 0 120 469 631 |
BOSCH | 0 120 469 632 |
BOSCH | 0 120 469 633 |
BOSCH | 0 120 469 635 |
BOSCH | 0 120 469 636 |
BOSCH | 0 120 469 637 |
BOSCH | 0 120 469 638 |
BOSCH | 0 120 469 696 |
BOSCH | 0 120 469 697 |
BOSCH | 0 120 469 698 |
BOSCH | 0 120 469 699 |
BOSCH | 0 120 469 700 |
BOSCH | 0 120 469 701 |
BOSCH | 0 120 469 702 |
BOSCH | 0 120 469 727 |
BOSCH | 0 120 469 729 |
BOSCH | 0 120 469 730 |
BOSCH | 0 120 469 731 |
BOSCH | 0 120 469 732 |
BOSCH | 0 120 469 733 |
BOSCH | 0 120 469 862 |
BOSCH | 0 120 469 863 |
BOSCH | 0 120 469 885 |
BOSCH | 0 120 469 886 |
BOSCH | 0 986 032 730 |
BOSCH | 0 986 032 738 |
BOSCH | 0 986 033 160 |
BOSCH | 0 986 034 130 |
BOSCH | 0 986 034 150 |
BOSCH | 0 986 034 158 |
BOSCH | 0 986 034 160 |
BOSCH | 0 986 034 168 |
BOSCH | 0 986 038 090 |
BOSCH | 0 986 AN0 503 |
BOSCH | B 120 501 009 |
BOSCH | N1 (-) 14V 34/90A |
BOSCH | N1 (-) 14V 34/90A 20 |
BOSCH | N1 (R) 14V 34/90A |
BOSCH | N1 14V 34/90A |
BOSCH | N1 R 14V 34/90A |
DELCOREMY | 211.110.902 |
DELCOREMY | 211.119.902 |
DELCOREMY | 211.128.902 |
DELCOREMY | 211.130.902 |
DELCOREMY | DRA 2730 |
DELCOREMY | DRA 3150 |
DELCOREMY | DRA 3160 |
DELCOREMY | DRA 3730 |
DELCOREMY | DRA 4130 |
DELCOREMY | DRA 4150 |
DELCOREMY | DRA 4160 |
DELCOREMY | DRA 8090 |
EAI | 55565 |
EAI | 55577 |
EAI | 56259 |
ELSTOCK | 25-1558 |
ELSTOCK | 28-0997 |
ELSTOCK | 28-1558 |
ELSTOCK | 28-1613 |
ELSTOCK | 28-1991 |
FRIESEN | 90-33.160 |
FRIESEN | 90-34.130 |
FRIESEN | 90-34.150 |
H.C A/S | CA320IR |
HBELPARTS | 32 034 160 |
HBELPARTS | 32 469 727 |
HELLA | 725 722-001 |
HELLA | 8EL 725 720-001 |
HELLA | 8EL 725 722-001 |
LOMBA | SA318 |
LOMBA | SA441 |
LUCAS | LRA 615 |
LUCAS | LRA 738 |
LUCAS | LRA 739 |
LUCAS | LRA 740 |
LUCAS | LRA 741 |
LUCAS | LRA 887 |
LUCAS | LRA 897 |
LUCAS_ELEC | LRA887 |
MAG | 9433 56538 |
MAG | 9433 56603 |
MAG | 9433 56604 |
MAG | 9433 56670 |
MAG | 9433 56818 |
MAG | 943356510010 |
MAG | 943356603010 |
MAG | 943356604010 |
MAG | 943356620010 |
MAG | 943356818010 |
MAG | 944390331600 |
MAG | 944390337300 |
MAG | 944390380900 |
MAG | 944390381000 |
MAPCO | 13222 |
NK | 4832738 |
PRESTOLITE | 20100887 |
PRESTOLITE | 35214415 |
PRESTOLITE | 35215110 |
QUINTON HA | QRA1898 |
SPIDAN | 3224 |
SPIDAN | 3414 |
SPIDAN | 3468 |
SPIDAN | 3483 |
SPIDAN | 3486 |
TRW | LRA 615 |
TRW | LRA 738 |
TRW | LRA 739 |
TRW | LRA 740 |
TRW | LRA 741 |
TRW | LRA 887 |
TRW | LRA 897 |
UBD | 13224 |
VALEO | 436291 |
VALEO | 436292 |
VALEO | 436576 |
VALEO | 440254 |
VALEO | 440465 |
VALEO | VA278 |
VEMO | V10-13-38090 |
VW | 025 903 023 |
VW | 025 903 023 D |
VW | 025 903 023 E |
VW | 026 903 015 B |
VW | 026 903 015 C |
VW | 026 903 015 F |
VW | 026 903 017 B |
VW | 026 903 017 BX |
VW | 034 903 015 D |
VW | 034 903 015 K |
VW | 034 903 015 M |
VW | 034 903 016 E |
VW | 035 903 023 B |
VW | 035 903 023 D |
VW | 049 903 027 |
VW | 049 903 027 A |
VW | 053 903 015 D |
VW | 073 903 023 |
VW | 073 903 023 A |
WAI | 14396N |
WAI | 14396R |
WAI | 14778N |
AUDI
|
MERCEDES-BENZ
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Alternator to podstawowy podzespół układu elektrycznego w każdym samochodzie. Rola tego elementu polega przede wszystkim na ładowaniu akumulatora podczas pracy jednostki napędowej i zmiany energii mechanicznej w prąd, wykorzystywany także do zasilania osprzętu elektrycznego samochodu.
Podzespół ten został przymocowywany do jednostki napędowej. Napędza go wał korbowy. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa z powodu braku energii elektrycznej potrzebnej chociażby akumulatorowi.
Do najczęstszych objawów uszkodzenia alternatora należy zaliczyć zapalenie się czerwonej kontrolki akumulatora na desce rozdzielczej samochodu. Ta kontrolka informuje kierowcę, że występuje problem z ładowaniem. By sprawdzić, czy problem leży po stronie alternatora wystarczy zmierzyć napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika. Powinno się ono mieścić w przedziale od 13,8 do 14,5 V. Napięcie poniżej tych wartości będzie prawdopodobnie zwiastunem wymiany alternatora na nowy.
Za pozostałe objawy awarii alternatora należy uznać niejednostajnie święcące się światła samochodowe, czy też stosunkowo częste przepalanie się żarówek. Należy także zwrócić uwagę na ewentualne hałasy dobiegające do kabiny kierowcy spod maski pojazdu, nasilające się wraz ze wzrostem obrotów jednostki napędowej.
Uszkodzony alternator to problem, którego nie można bagatelizować. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa. Najłatwiejszym i najszybszym rozwiązaniem jest zakup nowego alternatora i wymiana starego. Po alternatory samochodowe najlepszych marek zapraszamy do naszej oferty.
Producent części samochodowych Lauber to przedsiębiorstwo obecne na rynku od ponad 25 lat. Powstanie firmy miało miejsce w 1994 roku. Od początku istnienia w fabrykach należących do producenta wykonywano regenerację części samochodowych. Polska firma Lauber od ponad ćwierć wieku sprowadza używane auto części renomowanych producentów, poddaje je regeneracji, a następnie wystawia na sprzedaż w pełni sprawne podzespoły. W ofercie znaleźć można rozmaite części samochodowe Lauber. Niemniej jednak wyraźnie dominują alternatory i rozruszniki. Tych części producent ma w swojej ofercie najwięcej. Ponadto części Lauber to również kompresory klimatyzacji, zaciski hamulcowe, a także różne części układu zawieszenia i układu kierowniczego. Zdecydowaną większość asortymentu, niezmiennie od 25 lat, stanowią elementy regenerowane. Jednak produkty wyjeżdżające z fabryki Lauber to również nowe części samochodowe.
Początkowo firma Lauber, posiadająca siedzibę w Słupsku, działała głównie na rynku lokalnym. Z czasem ambicje osób zarządzających marką zaczęły rosnąć i w ten sposób rozpoczęła się ekspansja na rynki zagraniczne. Dzisiaj części Lauber są dystrybuowane do wielu krajów, głównie z Europy Środkowo-Wschodniej.