- Napięcie [V]: 14
- Prąd ładowania alternatora [A]: 33
- Koła pasowe: Z kołem pasowym
- Rodzaj alternatora: Nie zawiera pompy podciżnieniowej
- Średnica [mm]: 76,00
- Liczba rowków: 1
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH INDI | 0190600001 |
BOSCH INDI | 0190600004 |
BOSCH INDI | 0190600005 |
BOSCH INDI | 0190600006 |
BOSCH INDI | 0190600009 |
BOSCH INDI | 0190600010 |
BOSCH INDI | 0190600011 |
BOSCH INDI | 0190600012 |
BOSCH INDI | 0190600013 |
BOSCH INDI | 0190600014 |
BOSCH INDI | 0190600015 |
BOSCH INDI | 0190600016 |
BOSCH INDI | 0190600018 |
BOSCH INDI | 0190600020 |
BOSCH INDI | 0190600021 |
BOSCH INDI | 0190601001 |
BOSCH INDI | 0190601002 |
BOSCH INDI | 0190601003 |
BOSCH INDI | 0190601006 |
BOSCH INDI | 0190601007 |
BOSCH INDI | 0190601008 |
BOSCH INDI | 0190601009 |
BOSCH INDI | 0190601010 |
BOSCH INDI | 0190601012 |
BOSCH INDI | 0190601013 |
BOSCH INDI | 0190601017 |
BOSCH INDI | 0192062001 |
BOSCH INDI | 0192062002 |
BOSCH INDI | 0192062004 |
BOSCH INDI | 0192062005 |
BOSCH INDI | 0192062006 |
BOSCH INDI | 0192062007 |
BOSCH INDI | 9190085001 |
BOSCH INDI | 9190087006 |
BOSCH INDI | 9190087011 |
BOSCH | 0 190 600 001 |
BOSCH | 0 190 600 004 |
BOSCH | 0 190 600 005 |
BOSCH | 0 190 600 006 |
BOSCH | 0 190 600 009 |
BOSCH | 0 190 600 010 |
BOSCH | 0 190 600 011 |
BOSCH | 0 190 600 012 |
BOSCH | 0 190 600 013 |
BOSCH | 0 190 600 014 |
BOSCH | 0 190 600 015 |
BOSCH | 0 190 600 016 |
BOSCH | 0 190 600 018 |
BOSCH | 0 190 600 020 |
BOSCH | 0 190 600 021 |
BOSCH | 0 190 601 001 |
BOSCH | 0 190 601 002 |
BOSCH | 0 190 601 003 |
BOSCH | 0 190 601 006 |
BOSCH | 0 190 601 007 |
BOSCH | 0 190 601 008 |
BOSCH | 0 190 601 009 |
BOSCH | 0 190 601 010 |
BOSCH | 0 190 601 012 |
BOSCH | 0 190 601 013 |
BOSCH | 0 190 601 017 |
BOSCH | 0 192 062 001 |
BOSCH | 0 192 062 002 |
BOSCH | 0 192 062 004 |
BOSCH | 0 192 062 005 |
BOSCH | 0 192 062 006 |
BOSCH | 0 192 062 007 |
BOSCH | 9 190 085 001 |
BOSCH | 9 190 087 006 |
BOSCH | 9 190 087 011 |
DUCEL | 510 003 |
DUCEL | 519 002 |
DUCEL | 8375 |
H.C A/S | 130675 |
HC-PARTS | 130675 |
LUCAS | ncb403 |
MOT | 505-043 |
PEUGE | 1306J0 |
SEV | 727 10502 |
SEV | 727 17202 |
SEV | 727 17302 |
SEV | 72717002 |
ALFA ROMEO
|
AUSTIN
|
BMW
|
CITROËN
|
FIAT
|
FORD
|
LANCIA
|
MERCEDES-BENZ
|
OPEL
|
PORSCHE
|
RENAULT
|
ROVER
|
SAAB
|
VOLVO
|
VW
|
ZASTAVA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Alternator to podstawowy podzespół układu elektrycznego w każdym samochodzie. Rola tego elementu polega przede wszystkim na ładowaniu akumulatora podczas pracy jednostki napędowej i zmiany energii mechanicznej w prąd, wykorzystywany także do zasilania osprzętu elektrycznego samochodu.
Podzespół ten został przymocowywany do jednostki napędowej. Napędza go wał korbowy. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa z powodu braku energii elektrycznej potrzebnej chociażby akumulatorowi.
Do najczęstszych objawów uszkodzenia alternatora należy zaliczyć zapalenie się czerwonej kontrolki akumulatora na desce rozdzielczej samochodu. Ta kontrolka informuje kierowcę, że występuje problem z ładowaniem. By sprawdzić, czy problem leży po stronie alternatora wystarczy zmierzyć napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika. Powinno się ono mieścić w przedziale od 13,8 do 14,5 V. Napięcie poniżej tych wartości będzie prawdopodobnie zwiastunem wymiany alternatora na nowy.
Za pozostałe objawy awarii alternatora należy uznać niejednostajnie święcące się światła samochodowe, czy też stosunkowo częste przepalanie się żarówek. Należy także zwrócić uwagę na ewentualne hałasy dobiegające do kabiny kierowcy spod maski pojazdu, nasilające się wraz ze wzrostem obrotów jednostki napędowej.
Uszkodzony alternator to problem, którego nie można bagatelizować. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa. Najłatwiejszym i najszybszym rozwiązaniem jest zakup nowego alternatora i wymiana starego. Po alternatory samochodowe najlepszych marek zapraszamy do naszej oferty.
Producent części samochodowych Lauber to przedsiębiorstwo obecne na rynku od ponad 25 lat. Powstanie firmy miało miejsce w 1994 roku. Od początku istnienia w fabrykach należących do producenta wykonywano regenerację części samochodowych. Polska firma Lauber od ponad ćwierć wieku sprowadza używane auto części renomowanych producentów, poddaje je regeneracji, a następnie wystawia na sprzedaż w pełni sprawne podzespoły. W ofercie znaleźć można rozmaite części samochodowe Lauber. Niemniej jednak wyraźnie dominują alternatory i rozruszniki. Tych części producent ma w swojej ofercie najwięcej. Ponadto części Lauber to również kompresory klimatyzacji, zaciski hamulcowe, a także różne części układu zawieszenia i układu kierowniczego. Zdecydowaną większość asortymentu, niezmiennie od 25 lat, stanowią elementy regenerowane. Jednak produkty wyjeżdżające z fabryki Lauber to również nowe części samochodowe.
Początkowo firma Lauber, posiadająca siedzibę w Słupsku, działała głównie na rynku lokalnym. Z czasem ambicje osób zarządzających marką zaczęły rosnąć i w ten sposób rozpoczęła się ekspansja na rynki zagraniczne. Dzisiaj części Lauber są dystrybuowane do wielu krajów, głównie z Europy Środkowo-Wschodniej.