Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Alternator LAUBER CQ1011387

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
CQ1011387
Alternator LAUBER CQ1011387
  • Alternator LAUBER CQ1011387 - fot.1
  • Alternator LAUBER CQ1011387 - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Wysyłka od ręki!

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem.

Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
86,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
LAUBER
Jednostka:
sztuka
EAN:
5901321999293
Napięcie [V]:
14
Prąd ładowania alternatora [A]:
33
Koła pasowe:
Z kołem pasowym

Koło pasowe jest jednym z najważniejszych elementów przekładni pasowej. Zazwyczaj napędza ważne elementy silnika takie jak wał korbowy, pompę wody czy pompę wspomagania. Występują trzy rodzaje kół pasowych: gładkie, z rowkiem pod pas klinowy oraz z rowkami w poprzek obwodu pod pasek zębaty.

Dowiedz się więcej

Rodzaj alternatora:
Nie zawiera pompy podciżnieniowej

Alternator z zintegrowaną pompą vaccum (podciśnieniową) jest coraz częściej stosowany we współczesnych samochodach z silnikami diesla. Pompa służy do wytworzenia podciśnienia niezbędnego do wspomagania układu hamulcowego.

Dowiedz się więcej

Średnica [mm]:
76,00
Liczba rowków:
1
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Alternator CQ1011387 firmy LAUBER

Parametry:
  • Napięcie [V]: 14
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 33
  • Koła pasowe: Z kołem pasowym
  • Rodzaj alternatora: Nie zawiera pompy podciżnieniowej
  • Średnica [mm]: 76,00
  • Liczba rowków: 1

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla CQ1011387 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BOSCH INDI 0190600001
BOSCH INDI 0190600004
BOSCH INDI 0190600005
BOSCH INDI 0190600006
BOSCH INDI 0190600009
BOSCH INDI 0190600010
BOSCH INDI 0190600011
BOSCH INDI 0190600012
BOSCH INDI 0190600013
BOSCH INDI 0190600014
BOSCH INDI 0190600015
BOSCH INDI 0190600016
BOSCH INDI 0190600018
BOSCH INDI 0190600020
BOSCH INDI 0190600021
BOSCH INDI 0190601001
BOSCH INDI 0190601002
BOSCH INDI 0190601003
BOSCH INDI 0190601006
BOSCH INDI 0190601007
BOSCH INDI 0190601008
BOSCH INDI 0190601009
BOSCH INDI 0190601010
BOSCH INDI 0190601012
BOSCH INDI 0190601013
BOSCH INDI 0190601017
BOSCH INDI 0192062001
BOSCH INDI 0192062002
BOSCH INDI 0192062004
BOSCH INDI 0192062005
BOSCH INDI 0192062006
BOSCH INDI 0192062007
BOSCH INDI 9190085001
BOSCH INDI 9190087006
BOSCH INDI 9190087011
BOSCH 0 190 600 001
BOSCH 0 190 600 004
BOSCH 0 190 600 005
BOSCH 0 190 600 006
BOSCH 0 190 600 009
BOSCH 0 190 600 010
BOSCH 0 190 600 011
BOSCH 0 190 600 012
BOSCH 0 190 600 013
BOSCH 0 190 600 014
BOSCH 0 190 600 015
BOSCH 0 190 600 016
BOSCH 0 190 600 018
BOSCH 0 190 600 020
BOSCH 0 190 600 021
BOSCH 0 190 601 001
BOSCH 0 190 601 002
BOSCH 0 190 601 003
BOSCH 0 190 601 006
BOSCH 0 190 601 007
BOSCH 0 190 601 008
BOSCH 0 190 601 009
BOSCH 0 190 601 010
BOSCH 0 190 601 012
BOSCH 0 190 601 013
BOSCH 0 190 601 017
BOSCH 0 192 062 001
BOSCH 0 192 062 002
BOSCH 0 192 062 004
BOSCH 0 192 062 005
BOSCH 0 192 062 006
BOSCH 0 192 062 007
BOSCH 9 190 085 001
BOSCH 9 190 087 006
BOSCH 9 190 087 011
DUCEL 510 003
DUCEL 519 002
DUCEL 8375
H.C A/S 130675
HC-PARTS 130675
LUCAS ncb403
MOT 505-043
PEUGE 1306J0
SEV 727 10502
SEV 727 17202
SEV 727 17302
SEV 72717002

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Alternator CQ1011387 pasuje do Twojego auta

 

ALFA ROMEO

  • brak modeli

AUSTIN

  • brak modeli

BMW

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

PORSCHE

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

ROVER

  • brak modeli

SAAB

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

ZASTAVA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >
Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Alternator

Alternator to podstawowy podzespół układu elektrycznego w każdym samochodzie. Rola tego elementu polega przede wszystkim na ładowaniu akumulatora podczas pracy jednostki napędowej i zmiany energii mechanicznej w prąd, wykorzystywany także do zasilania osprzętu elektrycznego samochodu.

Podzespół ten został przymocowywany do jednostki napędowej. Napędza go wał korbowy. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa z powodu braku energii elektrycznej potrzebnej chociażby akumulatorowi.

Do najczęstszych objawów uszkodzenia alternatora należy zaliczyć zapalenie się czerwonej kontrolki akumulatora na desce rozdzielczej samochodu. Ta kontrolka informuje kierowcę, że występuje problem z ładowaniem. By sprawdzić, czy problem leży po stronie alternatora wystarczy zmierzyć napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika. Powinno się ono mieścić w przedziale od 13,8 do 14,5 V. Napięcie poniżej tych wartości będzie prawdopodobnie zwiastunem wymiany alternatora na nowy.

Za pozostałe objawy awarii alternatora należy uznać niejednostajnie święcące się światła samochodowe, czy też stosunkowo częste przepalanie się żarówek. Należy także zwrócić uwagę na ewentualne hałasy dobiegające do kabiny kierowcy spod maski pojazdu, nasilające się wraz ze wzrostem obrotów jednostki napędowej.

Uszkodzony alternator to problem, którego nie można bagatelizować. Jazda z uszkodzonym alternatorem jest po prostu niemożliwa. Najłatwiejszym i najszybszym rozwiązaniem jest zakup nowego alternatora i wymiana starego. Po alternatory samochodowe najlepszych marek zapraszamy do naszej oferty.

LAUBER

Producent części samochodowych Lauber to przedsiębiorstwo obecne na rynku od ponad 25 lat. Powstanie firmy miało miejsce w 1994 roku. Od początku istnienia w fabrykach należących do producenta wykonywano regenerację części samochodowych. Polska firma Lauber od ponad ćwierć wieku sprowadza używane auto części renomowanych producentów, poddaje je regeneracji, a następnie wystawia na sprzedaż w pełni sprawne podzespoły. W ofercie znaleźć można rozmaite części samochodowe Lauber. Niemniej jednak wyraźnie dominują alternatory i rozruszniki. Tych części producent ma w swojej ofercie najwięcej. Ponadto części Lauber to również kompresory klimatyzacji, zaciski hamulcowe, a także różne części układu zawieszenia i układu kierowniczego. Zdecydowaną większość asortymentu, niezmiennie od 25 lat, stanowią elementy regenerowane. Jednak produkty wyjeżdżające z fabryki Lauber to również nowe części samochodowe.

Początkowo firma Lauber, posiadająca siedzibę w Słupsku, działała głównie na rynku lokalnym. Z czasem ambicje osób zarządzających marką zaczęły rosnąć i w ten sposób rozpoczęła się ekspansja na rynki zagraniczne. Dzisiaj części Lauber są dystrybuowane do wielu krajów, głównie z Europy Środkowo-Wschodniej.

Cechy Części

Koło pasowe
Koło pasowe jest jednym z najważniejszych elementów przekładni pasowej. Zazwyczaj napędza ważne elementy silnika takie jak wał korbowy, pompę wody czy pompę wspomagania. Występują trzy rodzaje kół pasowych: gładkie, z rowkiem pod pas klinowy oraz z rowkami w poprzek obwodu pod pasek zębaty.
Alternator zawierający pompy podciśnieniowej
Alternator z zintegrowaną pompą vaccum (podciśnieniową) jest coraz częściej stosowany we współczesnych samochodach z silnikami diesla. Pompa służy do wytworzenia podciśnienia niezbędnego do wspomagania układu hamulcowego.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze