- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
- Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
- Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AL-KO | 300580 |
ASHIKA | MA-00680 |
AUTOMOTOR | PSG0204 |
BILSTEIN | 22-228017 |
BOGE | 32-H06-A |
CITRO | 1607137980 |
CITRO | 5202J3 |
DENCKERMAN | DSB006G |
DIAMAX | AP03001 |
DIEDERICHS | 9970047 |
EUROREPAR | 1623328280 |
EUROREPAR | 1638382080 |
EUROREPAR | 1638382680 |
EUROREPAR | 1674697280 |
FERRON | TOP08540026 |
FIAT | 1307633080 |
FIAT | 1312312080 |
FIAT | 1317926080 |
FIAT | 1351194080 |
GABRIEL | 35163 |
HBJAKOPART | J4300864 |
JAPANPAR | MM-00680 |
JAPKO | MJ00680 |
KAVO PARTS | SSA-10079 |
KLAXCAR | 46016z |
KLAXCAR | 46123z |
KYB | 635806 |
LTM | D28220 |
MAG | 351811070000 |
MANDO | MSS017348 |
MAPCO | 20012 |
METZGER | 2340046 |
MEYLE | 40-26 623 0001 |
MGA | AM5044H |
MONROE | V4501 |
MS | 280975-PCS-MS |
NK | 62193058 |
OCAP | 80036FU |
OPTIMAL | A-3058H |
OPTIMAL | A-67541G |
Omnicraft | 2165596 |
PEUGE | 1607137980 |
PEUGE | 5208G8 |
QUINTON HA | QAG181348 |
RECORD FR. | 104152 |
RIDEX | 854S0017 |
SACHS | 280 975 |
SACHS | 280975 |
SIAAM | 545263 |
SIAAM | 545263G |
SNR | KB659.20 |
SNR | KB659.26 |
SNR | KB659.27 |
SNR | KBLF41116 |
STELLOX | 4114-0144-SX |
STELLOX | 4214-0329-SX |
SYNCRONIX | SYNC 1435 |
SYNCRONIX | SYNC 1535 |
SYNCRONIX | SYNC 91435 |
TRADEXFRAN | 50005202J0 |
TRISCAN | 8705 10102 |
TRW | JHM194T |
Technika | KSU6037 |
Technika | KSU6038 |
VAICO | V22-0541 |
VAICO | V24-0160 |
VITAL SUSP | 100265.0 |
VITAL SUSP | 110265.0 |
VITAL SUSP | 200265 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.
Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.
Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).
Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.