- Lokalizacja w aucie: 1. oś tylna
- System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
- Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
- Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
- Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
- Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | MA-10113 |
BBFREDLINE | 39NI159 |
JAPANPAR | MM-10113 |
JAPKO | MJ10113 |
KAVO PARTS | SSA-6567 |
MAG | 357351070000 |
MONROE | V2146 |
NISSA | 5621000Q2D |
NISSA | 5621000Q2E |
NISSA | 5621000Q2F |
NISSA | 5621000Q3G |
NISSA | 5621000Q3H |
NISSA | 5621000Q3J |
OCAP | 82649RU |
OPEL | 4408112 |
OPEL | 4419309 |
OPEL | 93197338 |
OPEL | 95509155 |
OPENPARTS | SAB8626.32 |
RENAU | 562100015R |
RENAU | 562109362R |
VAUXH | 4408112 |
VAUXH | 4419309 |
VAUXH | 93197338 |
VAUXH | 95509155 |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.
Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.
Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).
Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.
Freccia to włoska firma produkcyjna, zajmująca się konstruowaniem części silnika. Główna linia produkcyjna firmy to zawory silnikowe. Największy odsetek referencji w katalogu producenta stanowią zawory wydechowe i ssące. Elementy te od dziesięcioleci są chlubą przedsiębiorstwa Freccia, które dystrybuuje je we Włoszech oraz poza granicami kraju.
Zawory to nie wszystko, co ma do zaoferowania Freccia. Producent oferuje również inne elementy silnika. Części samochodowe Freccia to między innymi prowadnice oraz szereg uszczelek, często niezbędnych dla właściwego montażu zaworów. Poza częściami silnika Freccia produkuje również elementy układu sterującego pracą jednostki napędowej. Wśród nich na pierwszy plan wysuwają się wałki rozrządu, ale również wytrzymałe, wysokiej jakości łańcuchy rozrządu. Producent poszerza również ofertę pomp wody.
Warto zaznaczyć, że autoczęści Freccia to zarówno elementy przeznaczone do samochodów osobowych, jak i ciężarowych. W katalogu części samochodowych Freccia znajdują się również produkty przystosowane do montażu w traktorach oraz motocyklach.
Freccia to marka znana w branży od 1923 roku. Przez blisko 100 lat istnienia firma niemal nieustannie się rozwija. Produkty są udoskonalane w centrach badawczych, co pozwala zdobywać rosnące grono zadowolonych klientów. Obecnie Freccia to jeden z najważniejszych dostawców części silnika na aftermarket. Ponadto, przedsiębiorstwo współpracuje z kilkoma producentami samochodów, dostarczając im autoczęści do pierwszego montażu.