Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator GSP 32111550 (Oś tylna)

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
32111550
Amortyzator GSP 32111550 (Oś tylna)
  • Amortyzator GSP 32111550 (Oś tylna) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Rodzaj amortyzatorów:
Olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 32111550 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BILSTEIN 19-119519
FORD 1234195
FORD 1306050
FORD 1318134
FORD 1318907
FORD 1325091
FORD 1325104
FORD 1325689
FORD 1325693
FORD 1325963
FORD 1325966
FORD 1330819
FORD 1360152
FORD 1360153
FORD 1370294
FORD 1370295
FORD 1387374
FORD 1415594
FORD 1415602
FORD 1468800
FORD 1468802
FORD 1468811
FORD 1492401
FORD 1492404
FORD 1493524
FORD 1493525
FORD 1544026
FORD 1681184
FORD 1681896
FORD 1769120
FORD 1769121
FORD 1919324
FORD 1941239
FORD 2M21F31012CB1C8E
FORD 3M5118008AAA
FORD 3M5118008CAA
FORD 3M5118008CAB
FORD 3M5118008CAH
FORD 3M5118008CBA
FORD 3M5118008CBB
FORD 3M5118008CBG
FORD 3M5118008CBH
FORD 3M5118008SBA
FORD 3M5118008SBB
FORD 3M5118008SBD
FORD 3M5118008SBE
FORD 3M5118080CAA
FORD 3M5118080CAH
FORD 3M5118080CAJ
FORD 3M5118080CAK
FORD 3M5118080CAL
FORD 3M5118080CBG
FORD 3M5118080CBH
FORD 3M5118080SBD
FORD 3M5118080SBE
FORD 3M5118080SBF
FORD 3M5118080SBG
FORD 3M5118080SBH
FORD 4M5118008AAA
FORD 4M5118008AAB
FORD 4M5118008PAA
FORD 4M5118008PAB
FORD 4M5118080AAA
FORD 4M5118080AAB
FORD 4M5118080AAD
FORD 4M5118080AAE
FORD 4M5118080AAF
FORD 4M5118080AAG
FORD 4M5118080ABB
FORD 4M5118080ACA
FORD 4M5118080ACB
FORD 4M5118080ACC
FORD 4M5118080PAA
FORD 4M5118080PAB
FORD 4M5118080PAC
FORD 4M5118080PAD
FORD 4M5118080PAE
FORD 4M5118080PCA
FORD 4M5118080PCB
FORD CM5J18008BA
FORD CM5J18008CA
FORD MEM5J18008AA
FORD MEM5J18008BA
KYB 343413
MAZDA BBM228910C
MAZDA BBM228910D
MAZDA BBM228910F
MAZDA BBM328910C
MAZDA BBM328910D
MAZDA BBM328910F
MAZDA BBP828910B
MAZDA BBP828910C
MAZDA BBP828910E
MAZDA BEK628910C
MONROE 23988
MONROE 376234SP
MONROE G1197
SACHS 313 291
SACHS 315 897
SACHS 315 898
VOLVO 1273136
VOLVO 274117

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 32111550 pasuje do Twojego auta

 

FORD

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1623,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1483,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1138,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana wahacza i tulei wahacza u mechanika w 2024? Jak zmieniły się ceny w ciągu ostatnich 12 miesięcy?

Ile kosztuje wymiana wahacza i tulei wahacza u mechanika?

Choć tuleje wahacza to dość niepozorne elementy zawieszenia, ich ewentualne uszkodzenie grozi prawdziwą katastrofą. Dlatego gdy idzie o wymianę wahacza lub tulei wahacza, nie ma miejsca na zwłokę i na szukanie oszczędności za wszelką cenę. Ile zapłacimy za wymianę wahacza i tulei wahacza w profesjonalnym warsztacie samochodowym w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jakie akcesoria pomogą Wam utrzymać porządek w bagażniku? W co warto się zaopatrzyć przed dłuższą podróżą

Jakie akcesoria pomogą Wam utrzymać porządek w bagażniku? W co warto się zaopatrzyć przed dłuższą podróżą

Bagażnik samochodu to przestrzeń często zaniedbywana i szybko zamieniająca się w składowisko różnych przedmiotów. Tymczasem utrzymanie porządku w bagażniku nie tylko ułatwia znalezienie potrzebnych rzeczy, ale także zwiększa bezpieczeństwo jazdy. Jakie akcesoria mogą Wam w tym pomóc? Poznajcie naszą propozycję produktów, które zapewnią porządek i funkcjonalność w każdym bagażniku.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2024 roku? Na jakie zamienniki warto się zdecydować?

Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika?

Wymiana klocków hamulcowych to dość prozaiczna czynność serwisowa, która jednak wpływa bezpośrednio na nasze bezpieczeństwo. Ze względu na ten wpływ, często jej wykonanie powierzamy profesjonalistom. Ile za podobną usługę przyjdzie nam zapłacić w 2024 roku? Jakie są aktualne ceny wymiany klocków hamulcowych u mechanika?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

GSP

GSP to producent części samochodowych z bogatą ofertą. Podstawowe produkty w asortymencie to elementy podwozia. Na całym świecie są dziś znane przeguby GSP, półosie, a także łożyska kół. Firma produkuje także półosie i wały napędowe. Wymienione części samochodowe GSP to elementy przeznaczone do samochodów marek europejskich, azjatyckich, jak i amerykańskich. Producent pokrywa niemal 100% rynku w tym obszarze.

Przedsiębiorstwo stawia sobie za cel stały rozwój, którego nieodłącznym elementem jest poszerzanie oferty. Dlatego też w katalogu referencji GSP wciąż pojawiają się nowe pozycje. Wśród nich na pierwszy plan wysuwają się części montażowe oraz uszczelniające. Autoczęści GSP to także elementy układu kierowniczego. Oferta w tym obszarze z roku na rok rośnie, zaspokajając coraz większy odsetek rynku na wszystkich kontynentach.

Marka GSP jest obecna na rynku motoryzacyjnym od przeszło 30 lat. Przez ten czas firma zdołała zdobyć zaufanie klientów na rynku części wtórnych, ale przede wszystkim nawiązała współpracę z wieloma producentami samochodów. Dzisiaj części samochodowe GSP masowo trafiają do fabryk samochodów, gdzie są wykorzystywane przy pierwszym montażu. Firma posiada główną siedzibę w Chinach, jednak jej oddziały, a także produkty, są obecne na całym świecie. Hale produkcyjne GSP są zlokalizowane w Azji oraz Ameryce Północnej. Natomiast w Niemczech znajduje się centrum dystrybucyjne. Przeguby czy wały napędowe GSP są sprzedawane w około 120 krajach.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze