- Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
- Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
- Typ amortyzatora: Amortyzator ze sprężyną odbicia
- Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
- System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
- Parzyste numery artykułów: J4310810
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 19197BW |
AL-KO | 302885 |
ASHIKA | MA00867 |
BMW | 31 30 6 775 057 |
BMW | 31 31 6 766 993 |
BMW | 31 32 6 764 457 |
BOGE | 36-C89-A |
BREMSI | SA0716 |
BSG | BSG 15-300-025 |
DACO Ger | 450301L |
DIEDERICHS | 9970362L |
FEBEST | 1907G-010FL |
FREY | 852101301 |
GABRIEL | G54259 |
HART | 811 203 |
J&S Automo | MLS671631 |
JAPANPAR | 9270098 |
JAPANPAR | 9270424 |
JAPANPAR | MM-00867 |
JAPKO | MJ00867 |
JPG | 1442102870 |
KAMOKA | 20300037 |
KAVO PARTS | SSA-10464 |
KYB | 335818 |
LYNXAUTO | G32884L |
MANDO | MSS017329 |
MAPCO | 20657 |
MAXTRAC | MCD0362L |
MAYSAN MAN | PS9815201 |
MDR | MSH-700867 |
METZGER | 2340275 |
MEYLE | 326 623 0032 |
MONROE AU | 742017SP |
MONROE | 742017SP |
MS | 310273-PCS-MS |
NAPA | NSA1455 |
NK | 651533896 |
NOVAT IBER | SYNC 2006 |
OCAP | 82480FL |
OPENPARTS | SAB8342.31 |
OPTIMAL | A-3591GL |
Omnicraft | 2165903 |
PATRON | PSA310273 |
QUINTON HA | QAG181038 |
SACHS | 310 480 |
STATIM | A.297 |
TOOR | SG15071 |
TOPRAN | 501 618 |
TRADEXFRAN | 5000335816 |
TRW | JGM1113SL |
TTC | 08.30.028 |
VAICO | V20-1918 |
VITAL SUSP | 110938.1 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.
Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.
Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).
Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.