- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
- Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
- Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
- Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AL-KO | 108170 |
ASHIKA | MJ00524 |
AUDI | 321513031M |
AUDI | 321513031N |
AUDI | 321513031P |
AUDI | 321513031Q |
AUDI | 321513031R |
BILSTEIN | 15-069122 |
BOGE | 27-310-F |
BOGE | 27-311-0 |
FORD | 5017969EAB1228MQ |
JAPANPAR | MM-00524 |
KYB | 443164 |
MEYLE | 126 715 0001 |
MONROE | R3726 |
OPTIMAL | A-1817H |
SACHS | 105 723 |
SACHS | 105 749 |
STELLOX | 3112-0021-SX |
TRW | JGS104 |
VAG | 321513031M |
VAG | 321513031N |
VAG | 321513031P |
VAG | 321513031Q |
VAG | 321513031R |
VAG | 331513031M |
VAG | 331513031N |
VW | 321513031H |
VW | 321513031J |
VW | 321513031K |
VW | 321513031L |
VW | 331513031H |
VW | 331513031J |
VW | 331513031K |
VW | 331513031L |
VW | 331513031M |
VW | 331513031N |
VW | 5017969/EAB1228 |
VW | 5017969EAB1228 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.
Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.
Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).
Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.
JAPKO to marka należąca do Japanparts –– międzynarodowej firmy dystrybucyjnej z siedzibą we Włoszech. Przedsiębiorstwo działa na rynku od ponad 20 lat, zajmując się importem i dystrybucją rozmaitych zamiennych części samochodowych. JAPKO to jedna z głównych marek należących do Japanparts.
Części samochodowe JAPKO to elementy klasyfikowane w czterech różnych grupach produktowych. Pierwsza z nich to linia obróbki. Znajdziemy w niej m.in. tłoki i głowice JAPKO, a także inne części metalowe wykonane z dużą precyzję. Do linii mechanicznej zaliczane są auto części JAPKO bezpośrednio odpowiedzialne za działanie poszczególnych mechanizmów. Wśród nich znajdują się paski klinowe, napinacze, tarcze hamulcowe, filtry samochodowe i wiele więcej. Trzecią grupę produktową stanowi linia elektryczna, a w niej alternatory czy silniczki. Ofertę uzupełnia linia zawieszenia.
Części zamienne JAPKO to auto części dedykowane przede wszystkim samochodom japońskim i koreańskim, podobnie jak wszystkie produkty dystrybuowane przez podmioty z grupy Japanparts. Niemniej jednak w katalogu znaleźć można również części zamienne JAPKO do samochodów amerykańskich. Asortyment firmy Japanparts, a tym samym również marki JAPKO, jest stale poszerzany.