Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator KONI 8240-1297SPORT (Oś tylna)

4.6 (5 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
8240-1297SPORT
Amortyzator KONI 8240-1297SPORT (Oś tylna)
  • Amortyzator KONI 8240-1297SPORT (Oś tylna) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

669,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
KONI
Jednostka:
sztuka
EAN:
8712167143897
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Oś:
Oś wielołącznikowa
Kolor:
Żółty
Ilość:
1
Nastawny:
Nastawny
Maks. długożć [mm]:
625
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator 8240-1297SPORT firmy KONI

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Oś: Oś wielołącznikowa
  • Kolor: Żółty
  • Ilość: 1
  • Nastawny: Nastawny
  • Maks. długożć [mm]: 625

Opinie

Średnia ocena:
4.6 (5 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator KONI 8240-1297SPORT (Oś tylna)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach KONI w kategorii Amortyzator

kierowca 1024

(02.04.2021)

3.0
bardzo podobają mi się te ściamniane oopinie powyżej - też uważam, że to świetne amory, nie znałem wcześniej Koni ale teraz wiem ze to dobry wóbór

Opinia wystawiona dla Amortyzator KONI 8745-1069 (Oś przednia)

Gabriel

(14.01.2020)

5.0
Po wymianie amortyzatorów auto całkiem inaczej reaguje na drodze, nie sądziłem, że zauważę aż taką różnicę, oczywiście na plus. Co do sklepu to pełen profesjonalizm. Szeroki asortyment, obsluga klienta na najwyzszym poziomie. Polecam

Opinia wystawiona dla Amortyzator KONI 8750-1088L (Oś przednia, z lewej strony)

Kuba

(13.01.2020)

5.0
Jeśli chodzi o amortyzatory, KONI to bardzo dobra firma. W poprzednim aucie miałem już amory tej marki i byłem bardzo zadowolony. Sklep świetnie zaopatrzony, do mojego auta mógłbym znaleźć tu wiele części. Polecam to miejsce

Opinia wystawiona dla Amortyzator KONI 82-2369 (Oś przednia)

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 8240-1297SPORT po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 5Q0513029AS
AUDI 5Q0513029BK
AUDI 5Q0513029CJ
AUDI 5Q0513029CK
AUDI 5Q0513029CM
AUDI 5Q0513029EB
AUDI 5Q0513029EC
AUDI 5Q0513029EK
AUDI 5Q0513029EL
AUDI 5Q0513029GM
AUDI 5Q0513049BF
AUDI 5Q0513049BG
BILSTEIN 19-230542
BILSTEIN 19-230559
BILSTEIN 19-232157
BILSTEIN 24-229883
BILSTEIN 24-229890
BOGE 27-N01-A
BOGE 30-N41-A
SACHS 315 912
SACHS 315 913
SEAT 5Q0513029CT
SEAT 5Q0513029EP
SEAT 5Q0513029EQ
SEAT 5Q0513029FF
SEAT 5Q0513029GL
SEAT 5Q0513049CQ
SEAT 5Q0513049DC
SEAT 5Q0513049DD
SKODA 5Q0513029FB
SKODA 5Q0513029FC
SKODA 5Q0513029FN
SKODA 5Q0513029FP
SKODA 5Q0513029FQ
SKODA 5Q0513029GC
SKODA 5Q0513029GD
VW 5Q0513029AP
VW 5Q0513029AR
VW 5Q0513029DA
VW 5Q0513029DB
VW 5Q0513029DP
VW 5Q0513029DQ
VW 5Q0513029DR
VW 5Q0513029DS
VW 5Q0513029EG
VW 5Q0513029EH
VW 5Q0513029EM
VW 5Q0513029EN
VW 5Q0513029EP
VW 5Q0513029EQ
VW 5Q0513029FM
VW 5Q0513029GL
VW 5Q0513029HA
VW 5Q0513029HB
VW 5Q0513029HC
VW 5Q0513029HD
VW 5Q0513029HN
VW 5Q0513029HP
VW 5Q0513049CC
VW 5Q0513049CD
VW 5Q0513049CH
VW 5Q0513049CJ
VW 5Q0513049CQ
VW 5Q0513049CR
VW 5Q0513049DE
VW 5Q0513049DF

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 8240-1297SPORT pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

KONI

KONI to holenderski producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Firma specjalizuje się w produkcji amortyzatorów samochodowych. Obecnie w asortymencie producenta znajduje się ponad 2500 referencji amortyzatorów. Wśród części samochodowych KONI odnajdziemy amortyzatory dostosowane do niemal wszystkich aut poruszających się po drogach europejskich, azjatyckich i amerykańskich.

Amortyzatory KONI to sprawdzona jakość, doceniana przez kierowców, mechaników i zespoły wyścigowe od dziesiątek lat. Obecnie amortyzatory KONI powstają na kilku liniach produkcyjnych. Poza standardowymi częściami do samochodów osobowych, przedsiębiorstwo produkuje bowiem również amortyzatory o specjalnym przeznaczeniu. Wśród nich znajdują się między innymi amortyzatory KONI Sport przystosowane do bardziej agresywnej i szybszej jazdy. Ponadto, dostępne są także części amortyzujące przystosowane do jazdy w szczególnie trudnych warunkach, jak również elementy przeznaczone do montażu w cięższych samochodach.

KONI to marka, która powstała w połowie XIX wieku – w 1857 roku. Okazuje się, że początkowo jej nazwa była bardzo adekwatna, wobec tego, czym zajmowała się firma. Główny obszar działania przedsiębiorstwa stanowiła bowiem produkcja uprzęży dla koni. Pierwsze amortyzatory KONI powstały dopiero w latach 30. XX wieku. Szybko zdobył one uznanie, co umożliwiło dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa. Dzisiaj produkty firmy są obecne w ponad 120 krajach na całym świecie. Firma produkuje amortyzatory na rynek wtórny oraz do pierwszego montażu. Producent ma na koncie współpracę z zespołami Formuły 1 i z zespołami rajdowymi. Główna siedziba przedsiębiorstwa wciąż mieści się w Holandii, jednak jej oddziały są obecne w kilkudziesięciu krajach na różnych kontynentach.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze