Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator KONI 8745-1016 (Oś przednia)

4.6 (5 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
8745-1016
Amortyzator KONI 8745-1016 (Oś przednia)
  • Amortyzator KONI 8745-1016 (Oś przednia) - fot.1
  • Amortyzator KONI 8745-1016 (Oś przednia) - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 45 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 1437,00 zł
845,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
KONI
Jednostka:
sztuka
EAN:
8712167097091
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Zamontowany ustawialny / przestawialny

Amortyzatory z regulowaną siłą tłumienia drgań dostosowuje się do warunków drogowych oraz jakości dróg po jakich porusza się samochód. Manualne systemy regulacji wykorzystywane są głównie w sporcie, natomiast systemy elektroniczne są coraz częściej wykorzystywane w nowych samochodach.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolny docisk
Kolor:
Czerwony
Ilość:
1
Maks. długożć [mm]:
600
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator 8745-1016 firmy KONI

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia
  • Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Zamontowany ustawialny / przestawialny
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolny docisk
  • Kolor: Czerwony
  • Ilość: 1
  • Maks. długożć [mm]: 600
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
4.6 (5 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator KONI 8745-1016 (Oś przednia)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach KONI w kategorii Amortyzator

kierowca 1024

(02.04.2021)

3.0
bardzo podobają mi się te ściamniane oopinie powyżej - też uważam, że to świetne amory, nie znałem wcześniej Koni ale teraz wiem ze to dobry wóbór

Opinia wystawiona dla Amortyzator KONI 8745-1069 (Oś przednia)

Gabriel

(14.01.2020)

5.0
Po wymianie amortyzatorów auto całkiem inaczej reaguje na drodze, nie sądziłem, że zauważę aż taką różnicę, oczywiście na plus. Co do sklepu to pełen profesjonalizm. Szeroki asortyment, obsluga klienta na najwyzszym poziomie. Polecam

Opinia wystawiona dla Amortyzator KONI 8750-1088L (Oś przednia, z lewej strony)

Kuba

(13.01.2020)

5.0
Jeśli chodzi o amortyzatory, KONI to bardzo dobra firma. W poprzednim aucie miałem już amory tej marki i byłem bardzo zadowolony. Sklep świetnie zaopatrzony, do mojego auta mógłbym znaleźć tu wiele części. Polecam to miejsce

Opinia wystawiona dla Amortyzator KONI 82-2369 (Oś przednia)

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 8745-1016 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BILSTEIN 22-230959
BILSTEIN 22-235336
BOGE 32-C10-0
MONROE 11669
MONROE 5550029
MONROE E4484
MONROE E4499
SACHS 553 058
VOLVO 0271709
VOLVO 0271710
VOLVO 0271831
VOLVO 0271833
VOLVO 2718310
VOLVO 2718336
VOLVO 3546834
VOLVO 3546835
VOLVO 3546900
VOLVO 3546901
VOLVO 6816319
VOLVO 8600901
VOLVO 86009016
VOLVO 8612887
VOLVO 86128873
VOLVO 9140070
VOLVO 91400705
VOLVO 9140071
VOLVO 9140072
VOLVO 91400721
VOLVO 9173314
VOLVO 91733147
VOLVO 9173315
VOLVO 9173316
VOLVO 9173580
VOLVO 9173850
VOLVO 91738500
VOLVO 9191419
VOLVO 91914192

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 8745-1016 pasuje do Twojego auta

 

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju. Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić?

Problem z wydmuchiwaniem oleju silnikowego spod korka wlewu. Dlaczego tak się dzieje i co z można z tym zrobić?

Przedmuchy oleju silnikowego spod korka wlewu nie są zjawiskiem częstym i oby nigdy nie były. Dlaczego? Ponieważ mogą świadczyć o poważnych usterkach w silniku, które są w stanie doprowadzić do kosztownych lub nawet bardzo kosztownych napraw. Skąd biorą się te przedmuchy? Co ma z nimi wspólnego dymienie spod korka oleju? Kiedy jest to problem, a kiedy nie?

czytaj więcej >
Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >
Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

KONI

KONI to holenderski producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Firma specjalizuje się w produkcji amortyzatorów samochodowych. Obecnie w asortymencie producenta znajduje się ponad 2500 referencji amortyzatorów. Wśród części samochodowych KONI odnajdziemy amortyzatory dostosowane do niemal wszystkich aut poruszających się po drogach europejskich, azjatyckich i amerykańskich.

Amortyzatory KONI to sprawdzona jakość, doceniana przez kierowców, mechaników i zespoły wyścigowe od dziesiątek lat. Obecnie amortyzatory KONI powstają na kilku liniach produkcyjnych. Poza standardowymi częściami do samochodów osobowych, przedsiębiorstwo produkuje bowiem również amortyzatory o specjalnym przeznaczeniu. Wśród nich znajdują się między innymi amortyzatory KONI Sport przystosowane do bardziej agresywnej i szybszej jazdy. Ponadto, dostępne są także części amortyzujące przystosowane do jazdy w szczególnie trudnych warunkach, jak również elementy przeznaczone do montażu w cięższych samochodach.

KONI to marka, która powstała w połowie XIX wieku – w 1857 roku. Okazuje się, że początkowo jej nazwa była bardzo adekwatna, wobec tego, czym zajmowała się firma. Główny obszar działania przedsiębiorstwa stanowiła bowiem produkcja uprzęży dla koni. Pierwsze amortyzatory KONI powstały dopiero w latach 30. XX wieku. Szybko zdobył one uznanie, co umożliwiło dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa. Dzisiaj produkty firmy są obecne w ponad 120 krajach na całym świecie. Firma produkuje amortyzatory na rynek wtórny oraz do pierwszego montażu. Producent ma na koncie współpracę z zespołami Formuły 1 i z zespołami rajdowymi. Główna siedziba przedsiębiorstwa wciąż mieści się w Holandii, jednak jej oddziały są obecne w kilkudziesięciu krajach na różnych kontynentach.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
Regulowany system tłumienia drgań zawieszenia
Amortyzatory z regulowaną siłą tłumienia drgań dostosowuje się do warunków drogowych oraz jakości dróg po jakich porusza się samochód. Manualne systemy regulacji wykorzystywane są głównie w sporcie, natomiast systemy elektroniczne są coraz częściej wykorzystywane w nowych samochodach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze