Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator TRISCAN 8705 29201

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
8705 29201
Amortyzator TRISCAN 8705 29201
  • Amortyzator TRISCAN 8705 29201 - fot.1
  • Amortyzator TRISCAN 8705 29201 - fot.2
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
TRISCAN
Lokalizacja w aucie:
z tyłu, z lewej, z prawej
EAN:
5710476341211
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator 8705 29201 firmy TRISCAN

Parametry:
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 8705 29201 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ASHIKA MM-00498
JAPANPAR MM-00498
JPG 1152108300
KAVO PARTS SSA-10023
KAVO PARTS SSA-102023
KYB 344459
METZGER 2340085
METZGER 2340270
MONROE 23978
MONROE 376027SP
MONROE 376053SP
MONROE E1336
MONROE E1337
NK 63472194
SACHS 310715
SACHS 310950
SACHS 311346
TRISCAN 1220-23979
TRISCAN 1220-344459
TRISCAN 23979
TRISCAN 344459
TRISCAN 355501007
VW 1K0 512 011 PE
VW 1K0 513 029 BS
VW 1K0 513 029 CA
VW 1K0 513 029 CB
VW 1K0 513 029 CE
VW 1K0 513 029 CF
VW 1K0 513 029 CG
VW 1K0 513 029 CJ
VW 1K0 513 029 CK
VW 1K0 513 029 CM
VW 1K0 513 029 CQ
VW 1K0 513 029 CR
VW 1K0 513 029 DD
VW 1K0 513 029 DS
VW 1K0 513 029 DT
VW 1K0 513 029 EC
VW 1K0 513 029 ED
VW 1K0 513 029 EN
VW 1K0 513 029 EP
VW 1K0 513 029 ER
VW 1K0 513 029 FA
VW 1K0 513 029 FB
VW 1K0 513 029 FC
VW 1K0 513 029 FD
VW 1K0 513 029 FG
VW 1K0 513 029 FH
VW 1K0 513 029 FJ
VW 1K0 513 029 FK
VW 1K0 513 029 FL
VW 1K0 513 029 FM
VW 1K0 513 029 FQ
VW 1K0 513 029 FR
VW 1K0 513 029 FS
VW 1K0 513 029 FT
VW 1K0 513 029 GB
VW 1K0 513 029 GC
VW 1K0 513 029 GD
VW 1K0 513 029 GE
VW 1K0 513 029 GF
VW 1K0 513 029 GG
VW 1K0 513 029 GH
VW 1K0 513 029 GJ
VW 1K0 513 029 GK
VW 1K0 513 029 GN
VW 1K0 513 029 GP
VW 1K0 513 029 GT
VW 1K0 513 029 HA
VW 1K0 513 029 HB
VW 1K0 513 029 HC
VW 1K0 513 029 HD
VW 1K0 513 029 HE
VW 1K0 513 029 HF
VW 1K0 513 029 HJ
VW 1K0 513 029 HJSJ
VW 1K0 513 029 HK
VW 1K0 513 029 HL
VW 1K0 513 029 HM
VW 1K0 513 029 HN
VW 1K0 513 029 HP
VW 1K0 513 029 HQ
VW 1K0 513 029 HR
VW 1K0 513 029 HS
VW 1K0 513 029 HT
VW 1K0 513 029 JA
VW 1K0 513 029 JD
VW 1K0 513 029 JF
VW 1K0 513 029 JG
VW 1K0 513 029 JH
VW 1K0 513 029 JJ
VW 1K0 513 029 MB
VW 1K0 513 029 MC
VW 1K0 513 029 MD
VW 1K0 513 029 ME
VW 1K0 513 029 MF
VW 1K0 513 029 MG
VW 1K0 513 029 MK
VW 1K0 513 029 ML
VW 1K0 513 029 MQ
VW 1K0 513 029 NC
VW 1K0 513 029 NJ
VW 1K0 513 029 NN
VW 1K0 513 029 NP
VW 1K0 513 029 NQ
VW 1K0 513 029 R
VW 1K0 513 031 HQ
VW 1KD 513 029 A
VW 1T0 513 029 D
VW 1T0 513 029 E
VW 1T0 513 029 M
VW 1T0 513 029 N
VW 1T0 513 029 P
VW 1T0 513 029 Q
VW 1T0 513 029 R
VW 1T0 513 029 S
VW 1TD 513 029 B
VW 35D 513 049
VW 3AA 513 049
VW 3AA 513 049 A
VW 3AA 513 049 B
VW 3AA 513 049 C
VW 3AA 513 049 D
VW 3C0 513 049 AP
VW 3C0 513 049 AQ
VW 3C0 513 049 AR
VW 3C0 513 049 AS
VW 3C0 513 049 BD
VW 3C0 513 049 BE
VW 3C0 513 049 BF
VW 3C0 513 049 BG
VW 3C0 513 049 BH
VW 3C0 513 049 BJ
VW 3C0 513 049 BQ
VW 3C0 513 049 BR
VW 3C0 513 049 BS
VW 3C0 513 049 CE
VW 3C0 513 049 CH
VW 3C0 513 049 CJ
VW 3C0 513 049 CN
VW 3C0 513 049 CP
VW 3C0 513 049 CR
VW 3CD 513 004 9A
VW 561 513 049
VW 561 513 049 B
VW 561 513 049 C
VW 561 513 049 D
VW 56D 513 049
VW 56D 513 049 B
VW 5C0 513 025 A
VW 5C0 513 025 D
VW 5C0 513 025 J
VW 5C0 513 029
VW 5C0 513 029 B
VW 5C0 513 029 C
VW 5C0 513 029 D
VW 5C0 513 029 E
VW 7N0 513 049 B
VW 7N0 513 049 K
VW 7N0 513 049 L
VW 7N0 513 049 P
VW 7N0 513 049 Q

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 8705 29201 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

TRISCAN

Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.

Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.

Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.

Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze