Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2400S |
APEC | DRM9109 |
ATE | 24 0218 0016 1 |
ATE | 24021800161 |
ATE | 24021807162 |
ATE | 480011 |
ATE | 480203 |
AUGRO | 5972671P |
BENDIX | 329122B |
BENDIX | 329155B |
BENDIX | 329703B |
BOSCH | 0 986 477 070 |
BOSCH | 0986477070 |
BOSCH | 0986477113 |
BOSCH | 986477070 |
BOSCH | DB145 |
BRAKE ENG | DR962039 |
BREMBO | 14 5822 10 |
BREMBO | 14582210 |
BREMBO | 14582250 |
DELPHI | BF282 |
DELPHI | BF287 |
DELPHI | BFR282 |
FEBI | 10534 |
FEBI | 11707 |
FERODO | FDR329122 |
FERODO | FDR329155 |
FERODO | FDR329703 |
FIRST LINE | FBR741 |
FTE | BT209 |
HELLAPAGID | 355301241 |
HELLAPAGID | 8DT355301241 |
JURID | 329122J |
JURID | 329155J |
JURID | 329703J |
LPR | 7D0467 |
MAPCO | 35306 |
METELLI | 180165 |
METELLI | 180165K |
METELLI | 180238 |
METELLI | 180238K |
METZGER | BT6410 |
METZGER | BT822 |
MEYLE | 11155230030 |
MGA | TR7424 |
MIN | MBD025 |
NK | 251902 |
NK | 253705 |
NK | 253711 |
OBTEC | 825278433 |
OMC | 100 711 |
OMC | 100711 |
OPTIMAL | BT0670 |
PAGID | 62507 |
PEUGE | 4247 32 |
PEUGE | 424732 |
PEUGE | 9478267980 |
PEX | 150186 |
QH BENELUX | 66312 |
QUINTON HA | BDR209 |
QUINTON HA | BTF209 |
REMSA | 7067.00 |
ROADHOUS | 7067 00 |
ROADHOUS | 706700 |
SBS | 1825253705 |
SWAG | 62910534 |
TEXTAR | 24.0218-0016.1 |
TEXTAR | 94014300 |
TEXTAR | 98100 0143 |
TEXTAR | 98100014301 |
TRISCAN | 812010203 |
TRW | DB4128 |
TRW | DB4128B |
VALEO | 237007 |
ZIMMERMANN | 440 1831 00 |
ZIMMERMANN | 440183100 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Hamulec bębnowy to coraz rzadziej stosowany rodzaj układu hamulcowego, który spotyka się przede wszystkim w przypadku niewielkich samochodów miejskich, nieco starszej już daty. Jedną z najważniejszych części hamulcowego układu bębnowego jest bęben hamulcowy.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. We wnętrzu bębna montuje się szczęki hamulcowe oraz poruszający nimi rozpieracz. Całość osadza się na osi tarczy nośnej. Hamowanie takiego układu powstaje na skutek dociskania szczęk hamulcowych do wewnętrznej powierzchni bębna hamulcowego.
Największym mankamentem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz ograniczone odprowadzanie nadmiaru ciepła, które wydziela się podczas intensywnego hamowania samochodem. Czynniki te spowodowały, że producenci zaczęli rezygnować ze stosowania bębnów hamulcowych na przedniej osi samochodu.
Bębny hamulcowe stosuje się już jedynie na tylnej osi samochodu. Ich wymiana nie należy do łatwych i powinna zawsze być przeprowadzana przez profesjonalny warsztat samochodowy. Wymieniając bębny hamulcowe należy także wymienić szczęki hamulcowe, a w wielu modelach samochodów również łożysko koła.
Trwałość bębnów hamulcowych zależy przede wszystkim od stylu jazdy samochodem. Niekiedy komplet bębnów wystarcza nawet na przejechanie około 120 – 150 tysięcy kilometrów. Zdarza się jednak także, że na skutek agresywnej jazdy samochodem, interwały te mogą ulec zmianie i bębny hamulcowe trzeba będzie wymienić nieco wcześniej.
Denckermann to firma oferująca części samochodowe o zasięgu ogólnoeuropejskim z główną siedzibą w Warszawie. Firma posiada bogatą ofertę, a na pierwszy plan wychodzą filtry samochodowe. Dużą popularnością cieszą się filtry powietrza Denckermann, ponadto producent oferuje również filtry paliwa, oleju i kabinowe.
Od początku powstania firmy najważniejszym obszarem jej działania jest produkcja filtrów, jednak oferta jest o wiele bogatsza. Obecnie znajduje się w niej ponad 10 tys. referencji produkowanych w ramach 9 linii produkcyjnych. Ważny obszar działalności firmy Denckermann stanowi produkcja elementów układu zawieszenia. W fabrykach należących do przedsiębiorstwa powstają m.in. wahacze Denckermann. Ponadto, marką Denckermann desygnowane są wysokiej jakości amortyzatory. W ofercie znajdują się również części układu kierowniczego oraz hamulcowego. Producent dystrybuuje klocki, tarcze i szczęki hamulcowe.
Denckermann to bardzo młoda firma, która pojawiła się na rynku dopiero w 2006 roku. Przez ten czas zdołała jednak zdobyć zaufanie klientów w Polsce oraz w innych krajach europejskich. Zaledwie w ciągu kilku lat liczba referencji w ofercie producenta uległa podwojeniu, a w warszawskich zakładach zwiększono zatrudnienie. W stolicy Polski powstają części samochodowe Denckermann, znajduje się tutaj również oddział obsługi dystrybucyjnej i finansowej firmy. Autoczęści Denckermann cechuje niska cena, pod którą jednak kryje się towar wysokiej jakości. Stosunek jakości do ceny jest w tym przypadku więcej niż zadowalający.