- Napięcie [V]: 12
- Cewka zapłonowa: Dwuiskrowa cewka zapłonowa
- Ilość biegunów: 3
Dodaj opinię
(01.12.2022)
Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa BREMI 20135
(25.01.2022)
Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa BREMI 20493
(06.03.2021)
Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa BREMI 20396
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 51309 |
AIC | 54902 |
AIC | ZSE 035 |
ASAM | 74195 |
ASHIKA | 78-03-300 |
AUTLOG | ZS2000 |
AUTOMEGA | 150009310 |
AUTOMEGA | 150009410 |
BBT | IC18109 |
BLUEPRINT | ADM51497 |
BORGW BERU | ZS365 |
BORGW BERU | ZS422 |
BOSCH | 0 221 503 490 |
BOSCH | ZS-K-2X2 |
BRECAV | 215.001 |
BRECAV | 926.001 |
BSG | BSG 30-835-004 |
CAMBIARE | VE520114 |
CAMBIARE | VE520298 |
CASCO | CIC72000AS |
CHAMPION | BAEA365 |
CHAMPION | BAEA422 |
CONTI-APAC | A2C59514956 |
CSV ELECTR | CBE5091 |
CSV ELECTR | CBE5105 |
CSV ELECTR | CBE5134 |
CSV ELECTR | CBE5433 |
CSV ELECTR | CBE5447 |
DELPHI | CE20044 |
DELPHI | CE20044-12B1 |
DIAMAX | DG2038 |
DT SPARE P | 13.44701 |
EFI AUTOMO | 155008 |
EFI AUTOMO | 155010 |
ELTA AUTOM | EE5003 |
ELTA AUTOM | QL1003 |
ELTA AUTOM | XIG5004 |
EPS | 1.970.532 |
ERA | 880193 |
ERA | 880193A |
EUROCABLE | DC-1019 |
EUROCABLE | DC-1025 |
EUROCABLE | DC-1028 |
EUROCABLE | DC-1247 |
FACET | 9.6432 |
FAE | 80285 |
FEBI | 36999 |
FISPA | 85.30302 |
FISPA | 85.30302A2 |
FISPA | 85.30302AS |
FISPA | 85.30447 |
FORD | 1319788 |
FORD | 1319929 |
FORD | 1619343 |
FORD | 1S7G-12029-AC |
FORD | 988F-12029-BA |
FORD | 98BF-12024-AB |
FRECCIA | IC15-1057 |
FRECCIA | IC15-1066 |
FUELPARTS | CU1007 |
FUELPARTS | CU1007MOD |
FUELPARTS | CU1121 |
GEBE | 9 4531 1 |
GEBE | 9 4565 1 |
HART | 511 133 |
HART | 564 553 |
HBELPARTS | 19020059 |
HC-CARGO | 150416 |
HELLA | 5DA 749 475-591 |
HITACHI AU | 138811 |
HITACHI AU | 2508811 |
HOFFER | 8010318 |
HOFFER | 8010318E |
HOFFER | 8010628 |
IAP | 816-11080 |
INTER | 12467 |
INTER | 12714 |
INTER | 12715 |
INTERMOTOR | IIS076 |
INTERMOTOR | IIS080 |
INTERMOTOR | IIS357 |
JANMOR | JM5091 |
JAPANPAR | BO-300 |
JAPKO | 78300 |
JPG | 1591600100 |
JPG | 1591600109 |
JPG | EP5802 |
KLAXCAR | 45015 |
KLAXCAR | 45015Z |
KRAFTVOLL | 05020020 |
KW | 470 532 |
LEMARK | CP491 |
LUCAS_ELEC | DMB1805 |
LUCAS_ELEC | DMB805 |
LYNXAUTO | SPL1052 |
MAG | 060717036012 |
MAG | 060717178012 |
MAG | 060801005010 |
MAG | 060810220010 |
MAG | BAE680BZ |
MAG | BAEQ036 |
MAG | BAEQ178 |
MANDO | MMI030081 |
MAPCO | 80752 |
MAPCO | 80753 |
MAXGEAR | 13-0016 |
MAXGEAR | 13-0151 |
MAXGEAR | MG-00153 |
MAXGEAR | MG-8007 |
MDR | 8433573935851 |
MDR | MCI-9300 |
MDR | MCI-9300Q |
MEATDORIA | 10318 |
MEATDORIA | 10318E |
MEATDORIA | 10628 |
MEC-DIESEL | 7300002 |
MEC-DIESEL | 7300002M |
MEC-DIESEL | E105001DP |
METZGER | 0880172 |
MEYLE | 714 885 0010 |
MEYLE | 714 885 0011 |
MEYLE | MIC0098 |
MEYLE | MIC0179 |
MOBILETRON | CF-69 |
MOTAQUIP | LVCL639 |
MOTAQUIP | LVCL838 |
MOTORAD | 2IC617 |
MTR | 12161395 |
NGK | 48001 |
NGK | U2001 |
NTY | ECZ-FR-000 |
OPENPARTS | IGN1010.00 |
PROTECH | IC1022 |
PROTECH | IC1151 |
PartsTec | PTA513-0176 |
QF | QF09A00093 |
QUINTON HA | XIC8469 |
RIDEX | 689C0007 |
RIDEX | 689C0408 |
SASIC | 9206069 |
SIDAT | 85.30302 |
SIDAT | 85.30302A2 |
SIDAT | 85.30302AS |
SIDAT | 85.30447 |
STARTVOLT | SC 1083 |
STELLOX | 61-00007-SX |
STELLOX | 61-00233-SX |
SWAG | 50 93 6999 |
Stark | SKCO-0070006 |
TOPRAN | 302 104 |
TRADEXFRAN | BOBA005 |
TRISCAN | 8860 16023 |
The NewLin | NC0006 |
The NewLin | NC0763 |
VALEO | 245161 |
VALEO | 245193 |
VEMO | V25-70-0001 |
VEMO | V25-70-0001-1 |
VEMO | V25-70-0008 |
WALKER P | 920-1015 |
WE PARTS | 220830029 |
WE PARTS | 220830373 |
WE PARTS | 220830660 |
WILMINK | WG1012150 |
WILMINK | WG1012437 |
WILMINK | WG1430410 |
WILMINK | WG1487419 |
WILMINK | WG1487459 |
WILMINK | WG1496720 |
WILMINK | WG1496721 |
WILMINK | WG1498179 |
WILMINK | WG1794341 |
WILMINK | WG1965345 |
hajus Auto | 9411024 |
FORD
|
FORD USA
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cewka zapłonowa to podzespół układu zapłonowego silnika z zapłonem iskrowym, który stanowi jeden z jego najważniejszych elementów. Cewka jest źródłem prądu o wysokim napięciu i składa się z uzwojeń z drutu miedzianego przez które powstaje prąd o napięciu potrzebnym do zainicjowania iskry świecy zapłonowej i tym samym mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrze silnika.
To stosunkowo trwały element, który daje o sobie znać dopiero po przebiegach rzędu 100 – 150 tys. kilometrów. Typowe objawy uszkodzenia cewki zapłonowej to m.in. szarpanie podczas jazdy samochodem, które z czasem narasta i staje się coraz częstsze oraz widoczna utrata mocy jednostki napędowej. Ponadto mogą pojawić się problemy z uruchomieniem silnika, widoczna będzie nierówna praca na biegu jałowym a także bardzo silne wibracje silnika, wyczuwalne w kabinie samochodu.
Podstawowym czynnikiem, który ma wpływ na żywotność i ewentualną awarię cewki zapłonowej jest stan pozostałych podzespołów układu zapłonowego silnika samochodowego. Jeżeli jeden element układu jest niesprawny, pociąga za sobą kolejne usterki. Cewka zapłonowa zostaje mocno przeciążona, co w efekcie prowadzi do jej przedwczesnej usterki.
Awarii cewki zapłonowej nigdy nie powinno się ignorować i odwlekać wymiany w czasie. W przeciwnym razie dojdzie do sytuacji, w której po prostu niemożliwym będzie uruchomienie samochodu. Ponadto usterka cewki może także mieć destrukcyjny wpływ na katalizator, gdzie będzie trafiać niespalone paliwo.
Cewka zapłonowa to bardzo istotny element układu zapłonu, który jest dodatkowo bardzo wrażliwy m.in. na wilgoć. Dlatego bardzo ważnym jest, by podczas wymiany skorzystać ze sprawdzonych części zamiennych od renomowanych marek.
Bremi to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku. Producent znany jest z wieloletniego doświadczenia w produkcji najlepszych części zamiennych do układu zapłonowego. Bremi to grupa ekspertów, którzy nieustannie dążą do doskonałości i podtrzymują rygorystyczne procesy produkcyjne. Te rzeczy to podstawa dla części samochodowych najwyższej jakości.
Jednym z powodów ogromnego sukcesu marki Bremi jest nieustanne zwracanie uwagi na potrzeby rynku motoryzacyjnego. To części samochodowe, które nie różnią się niczym od oryginalnych części stosowanych na montażu fabrycznym samochodów popularnych marek. Materiały wykorzystywane w produkcji podlegają selekcji i są testowane pod kątem podstawowych właściwości.
Ponadto przeprowadzany jest szereg testów końcowych w celu zapewnienia najwyższej jakości każdej z części Bremi przed zapakowaniem i przekazaniem do dystrybucji na rynek części zamiennych. Dzięki tym wszystkim szczegółowym procesom, każdy właściciel samochodu i kierownik floty otrzymuje najlepszy rodzaj części zamiennej.