- Ilość połączeń: 3
- Ciężar [kg]: 0,240
- Dla numeru OE: 30520-RNA-A01
Dodaj opinię
(09.07.2021)
Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa FEBI BILSTEIN 37421
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-78-04-406 |
ACDELCO | 19375342 |
ACKOJA | A26-70-0013 |
ANGLI | 15354 |
ASHIKA | 78-04-406 |
AUTOTEAM | L530485 |
BAPMIC | BACB32-245009 |
BBT | IC16139 |
BLUEPRINT | ADH21486 |
BORGW BERU | ZSE182 |
BRECAV | 131.008 |
BRECAV | 131.008E |
BREMI | 20522 |
CASCO | CIC83000AS |
CHAMPION | BAEA182E |
CONTI-APAC | A2C59506697 |
CSV ELECTR | CBE5485 |
DELPHI | GN10324 |
DELPHI | GN10324-12B1 |
DELPHI | GN10324-17B1 |
DELPHI | GN10324-19B1 |
DENCKERMAN | E100035 |
DENSO AU | 099700-1010 |
DENSO | DIC-0143 |
DIPASPORT | BBA110DLPN |
DIPASPORT | BBA110MRLAN |
DODA | 1090240051 |
DYNAMATRIX | DIC099 |
DYNAMATRIX | DIC100 |
EFI AUTOMO | 155215 |
ELTA AUTOM | EE5116 |
ELTA AUTOM | XIG5151 |
ENGITECH | ENT960012 |
EPS | 1.970.522 |
ERA | 880412A |
ESEN SKV | 03SKV308 |
EUROCABLE | DC-1228 |
FACET | 9.6422 |
FAE | 80347 |
FENOX | IC16073 |
FISPA | 85.30485 |
FLAMAR | BEF110038HQ |
GAUSS | GC4101 |
GEBE | 9 4745 1 |
HART | 564 564 |
HBJAKOPART | J5374010 |
HELLA | 5DA 230 036-191 |
HELLA | 5DA 358 000-991 |
HITACHI AU | 134044 |
HITACHI AU | 2504044 |
HOFFER | 8010649 |
HONDA | 30520-RNA-A01 |
Hitachi A | U15H02-COIL |
IAP | 816-06016 |
IBERIS | IB2013 |
INTERMOTOR | 12441 |
INTERMOTOR | CU1369 |
INTERMOTOR | IIS331 |
Intran F | BOUF582 |
JAPANPAR | BO-406 |
JAPKO | 78406 |
JPG | 3491600600 |
KAMOKA | 7120039 |
KAVO PARTS | ICC-2007 |
KRAFTVOLL | 05020065 |
KW | 470 522 |
LEMARK | CP150 |
LGK | 017091000LGK |
LUCAS | DMB2004 |
LYNXAUTO | SPL1114 |
MAG MAR BR | BI0088MM |
MAG | 060717150012 |
MAG | 359000601800 |
MANDO | MMI030106 |
MASUMA | MIC-503 |
MAXGEAR | 13-0223 |
MDR | EPS-1970 522 |
MDR | MCI-9406 |
MEATDORIA | 10649 |
MEC-DIESEL | E105153DP |
METZGER | 0880411 |
MEYLE | 31-14 885 0007 |
MILES | AL08029 |
MOBILETRON | CH-29 |
MOTAQUIP | LVCL1154 |
MOTORAD | 1IC186 |
Motrio | 8550503212 |
NAKAMOTO | K04-HON-18010049 |
NGK | 48266 |
NIPPARTS | N5364022 |
NTY | ECZ-HD-010 |
OSSCA | 16712 |
Oyodo | 70E4010-OYO |
Oyodo | 70E4010-YEC |
PATRON | PCI1160 |
PATRON | PCI1160KOR |
PROFIT | 1810-9117 |
QF | QF09A00052 |
QUINTON HA | XIC8433 |
REAL | 30034000BN |
RECOFICIAL | CBE5485 |
RECOFICIAL | RECSIC83000.0 |
RIDEX | 689C0189 |
SANDO | SIC83000.0 |
SATO tech | E70-1113 |
SIDAT | 85.30485 |
SPEEDMATE | SM-ICJ003 |
STARTVOLT | SC 2322 |
STARTVOLT | STC 2322 |
STELLOX | 61-00107-SX |
SWAG | 85 10 8236 |
SWAN | IC70685C |
Stark | SKCO-0070206 |
TESLA | CL596 |
TRISCAN | 8860 40006 |
VALEO | 245304 |
VANHE | D 7939 |
VDO_BR | D46324 |
VEMO | V26-70-0013 |
WAI | CUF582 |
WALKER P | 921-2123 |
WE PARTS | 220830390 |
WILMINK | WG1012449 |
WILMINK | WG1142979 |
WILMINK | WG1496959 |
WILMINK | WG1498866 |
WILMINK | WG1756502 |
WILMINK | WG1918635 |
WILMINK | WG1967629 |
WILMINK | WG2219903 |
WXQP | 30776 |
YEC | IGC604A |
ZEKKERT | ZS-1053 |
HONDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cewka zapłonowa to podzespół układu zapłonowego silnika z zapłonem iskrowym, który stanowi jeden z jego najważniejszych elementów. Cewka jest źródłem prądu o wysokim napięciu i składa się z uzwojeń z drutu miedzianego przez które powstaje prąd o napięciu potrzebnym do zainicjowania iskry świecy zapłonowej i tym samym mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrze silnika.
To stosunkowo trwały element, który daje o sobie znać dopiero po przebiegach rzędu 100 – 150 tys. kilometrów. Typowe objawy uszkodzenia cewki zapłonowej to m.in. szarpanie podczas jazdy samochodem, które z czasem narasta i staje się coraz częstsze oraz widoczna utrata mocy jednostki napędowej. Ponadto mogą pojawić się problemy z uruchomieniem silnika, widoczna będzie nierówna praca na biegu jałowym a także bardzo silne wibracje silnika, wyczuwalne w kabinie samochodu.
Podstawowym czynnikiem, który ma wpływ na żywotność i ewentualną awarię cewki zapłonowej jest stan pozostałych podzespołów układu zapłonowego silnika samochodowego. Jeżeli jeden element układu jest niesprawny, pociąga za sobą kolejne usterki. Cewka zapłonowa zostaje mocno przeciążona, co w efekcie prowadzi do jej przedwczesnej usterki.
Awarii cewki zapłonowej nigdy nie powinno się ignorować i odwlekać wymiany w czasie. W przeciwnym razie dojdzie do sytuacji, w której po prostu niemożliwym będzie uruchomienie samochodu. Ponadto usterka cewki może także mieć destrukcyjny wpływ na katalizator, gdzie będzie trafiać niespalone paliwo.
Cewka zapłonowa to bardzo istotny element układu zapłonu, który jest dodatkowo bardzo wrażliwy m.in. na wilgoć. Dlatego bardzo ważnym jest, by podczas wymiany skorzystać ze sprawdzonych części zamiennych od renomowanych marek.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.