- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z pierścieniami uszczelniającymi
- Długość [mm]: 115
- Szerokość [mm]: 95,0
- Wysokość [mm]: 112
- Ciężar [kg]: 0,56
- Typ skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 14213VV |
AHE | 802.011 |
AKRON-MALÒ | 135035 |
AKS DASIS | 046012N |
AUTOMOTOR | PRD3778 |
AUTOTEAM | E90007 |
AVA | VN3396 |
BAPMIC | BF0426490006 |
BH SERVICE | 8MO 376 797-001 |
BIRTH | 80138 |
CASCO | COC73026AS |
CAUTEX | 768823 |
COGEFA | 711.VW016 |
CSV ELECTR | CRA1007 |
DIPASPORT | RAO014AN |
DIPASPORT | RAO014N |
EACLIMA | 37G77029 |
FARE SA | 14204 |
FARE SA | 35872 |
FARE-MX | 14204 |
FEBI | 103056 |
FERRON | TOP04690014 |
FISPA | 590007 |
FRIGAIR | 0710.4009 |
HART | 628 414 |
HOFFER | 8095007 |
JDEUS | 438M02A |
KALE | 354440 |
KRAFTVOLL | 08090007 |
LGK | 088081026LGK |
MAG | 359001601560 |
MAHLE | CLC 184 000S |
MEATDORIA | 95007 |
METALCAUCH | 06326 |
METALCAUCH | 38989 |
MI.R.A. | 28/2414 |
NISSENS | 90666 |
NRF | 31187 |
NTY | CCL-VW-019 |
OSSCA | 13492 |
PLYOM | P462522 |
PLYOM | P768823 |
PRASCO | VN3396 |
REAL | 40476620BN |
RECOFICIAL | CRA1007 |
RECOFICIAL | RECSOC73026.0 |
SANDO | SOC73026.0 |
SEAT | 001 409 061 |
SEAT | 001 409 061 A |
SEAT | 01 409 061 |
SEAT | 01 409 061 A |
SIDAT | 590007 |
SKODA | 001 409 061 |
SKODA | 001 409 061 A |
SKODA | 01 409 061 |
SKODA | 01 409 061 A |
STC | T406326 |
STC | T438989 |
STELLOX | 10-73025-SX |
THERMOTEC | D4W005TT |
TOPRAN | 625 262 |
TRICLO | 413588 |
VEMA | 341052 |
VEMO | V15-60-6022 |
VITALE | VW409061 |
VW | 001 409 061 |
VW | 001 409 061 A |
VW | 01 409 061 |
VW | 01 409 061 A |
WE PARTS | 381590007 |
WILMINK | WG1804742 |
WILMINK | WG1821589 |
WILMINK | WG2226734 |
WXQP | 313235 |
WXQP | 321693 |
vika | 14091596701 |
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Konstrukcja automatycznych skrzyni biegów zmieniała się od czysto hydromechanicznych do sterowników elektronicznych od późnych lat 80-tych.
Ewolucja nowoczesnej automatycznej skrzyni biegów i integracja sterowania elektronicznego pozwoliła na duży postęp w ostatnich latach. Nowoczesna automatyczna skrzynia biegów jest teraz w stanie osiągnąć lepszą oszczędność paliwa, zmniejszoną emisję z silnika, większą niezawodność systemu zmiany biegów, lepsze wyczucie zmiany biegów, lepszą prędkość zmiany biegów i lepszą obsługę pojazdu. Ogromny zakres programowalności oferowany przez TCU pozwala na zastosowanie nowoczesnej automatycznej skrzyni biegów z odpowiednią charakterystyką przekładni dla każdego zastosowania.
Jednostka sterująca skrzynią biegów (TCU), znana również jako moduł sterujący skrzyni biegów (TCM) lub jednostka sterująca skrzynią biegów (GCU) służy do sterowania elektronicznymi automatycznymi skrzyniami biegów. Podobne systemy są używane w połączeniu z różnymi półautomatycznymi skrzyniami biegów, wyłącznie do automatyzacji i uruchamiania sprzęgła.
TCU w nowoczesnej automatycznej skrzyni biegów zazwyczaj wykorzystuje czujniki z pojazdu, a także dane dostarczane przez jednostkę sterującą silnika (ECU), aby obliczyć, jak i kiedy należy zmienić biegi w pojeździe w celu uzyskania optymalnych osiągów, oszczędności paliwa i jakości zmiany biegów.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.