- Rodzaj chłodzenia: Chłodzony cieczą
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4SEASONS | 809012 |
AKS DASIS | 086005N |
AKS DASIS | 86005N |
FAST | FT48954 |
FIAT | 504086855 |
FIAT | 504375378 |
FIAT | 5801555580 |
FIAT | 5801630224 |
FRIGAIR | 07044002 |
FRIGAIR | 7044002 |
HELLA | 8MO376797201 |
HOFFER | 8095062 |
IVECO | 5801555580 |
JDEUS | 411M21A |
KALE | 355805 |
MAHLE | CLC203000S |
MEATDORIA | 95062 |
NISSENS | 90796 |
NISSENS | 90888 |
NRF | 31324 |
PIERBURG | 712122010 |
S.I.D.A.T | 51062 |
SIDAT | 51062 |
THERMOTEC | D4F001TT |
WEZEL | 17013703 |
FIAT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
AUGER 120398 | AUGER | Brak ceny |
Chłodnica oleju silnikowego DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM611003 | DR.MOTOR AUTOMOTIVE | 286,00 zł |
Chłodnica oleju silnikowego BIRTH 80315 | BIRTH | Brak ceny |
Chłodnica oleju silnikowego AKRON-MALÒ 135068 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
PRASCO FT3610 | PRASCO | Brak ceny |
Chłodnica oleju silnikowego HOFFER 8095118 | HOFFER | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Chłodnica oleju pochłania ciepło ze środka smarnego i wymienia je z powietrzem otoczenia lub płynem chłodzącym. Z reguły olej automatycznej skrzyni biegów wymaga własnej chłodnicy oleju. Znanym widokiem są pojazdy z olejem silnikowym chłodzonym dodatkowym wymiennikiem ciepła. Dedykowana chłodnica oleju jest ważną częścią systemu, zwłaszcza w pojazdach z silnikami o wysokich osiągach lub silnikami o mniejszych rozmiarach.
W niektórych modelach pojazdów chłodnica oleju jest wbudowana w zbiornik wody chłodnicy. Tutaj chłodziwo odgrywa pomocniczą rolę w procesie wymiany ciepła. W nowoczesnych pojazdach chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów jest często projektowana jako samodzielne urządzenie, które montuje się oddzielnie w komorze silnika lub na bloku silnika.
Aby silnik o zwiększonej wydajności nie przegrzewał się, wszystkie części muszą być optymalnie chłodzone. Ponieważ temperatura robocza drastycznie wzrasta podczas tuningu, jesteś zależny od mocnej chłodnicy oleju. Powoduje to ochłodzenie oleju, który jednocześnie chłodzi i smaruje silnik, dając maksymalną wydajność.