Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
FTE | ZA3004.4.1 |
FTE | ZA300441 |
FTE | ZA31083.3.1 |
FTE | ZA3108331 |
LUK | 510 0090 10 |
LUK | FTC PRF1039 RL |
LUK | FTCPRF1039RL |
LUK | L-05021-0G30-01 |
LUK | L-05021-0G30-07 |
LUK | L-05021-0G30-20 |
LUK | L-05H21-0G30-01 |
LUK | L-05H21-0G30-07 |
LUK | L-05H21-0G30-20 |
LUK | L050210G3001 |
LUK | L050210G3007 |
LUK | L050210G3020 |
LUK | L05H210G3001 |
LUK | L05H210G3007 |
LUK | L05H210G3020 |
MERCE | 415 250 00 15 |
MERCE | 415 250 16 00 |
MERCE | 415 250 20 00 |
MERCE | 4152500015 |
MERCE | 4152501600 |
MERCE | 4152502000 |
MERCE | A 415 250 00 15 |
MERCE | A 415 250 16 00 |
MERCE | A 415 250 20 00 |
MERCE | A4152500015 |
MERCE | A4152501600 |
MERCE | A4152502000 |
QUINTON HA | CSC042 |
RENAU | 30 62 023 13R |
RENAU | 30 62 027 60R |
RENAU | 30 62 092 22R |
RENAU | 30 62 095 36R |
RENAU | 306202313R |
RENAU | 306202760R |
RENAU | 306209222R |
RENAU | 306209536R |
RENAU | 82 00 046 102 |
RENAU | 82 00 855 816 |
RENAU | 8200046102 |
RENAU | 8200855816 |
RENAULT T | 3062 092 22R |
RENAULT T | 82 00 046 102 |
RENAULT T | 82 00 855 816 |
SACHS | 3182 600 140 |
SACHS | 3182 654 204 |
SACHS | 3182600140 |
SACHS | 3182654204 |
TRIPLEFIVE | 804584 |
VALEO | 804584 |
DACIA
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylinder roboczy, zwany inaczej siłownikiem, to niezbędny element układu sprzęgła w nowoczesnym samochodzie. We współpracy z pompką, cylinder roboczy sprzęgła tworzy układ hydrauliczny odpowiedzialny za odłączanie sprzęgła po naciśnięciu pedału przez kierowcę. Układ określa się jako hydrauliczny, gdyż wykorzystywana jest tu siła wytworzona poprzez zwiększenie ciśnienia cieczy, którą w tym przypadku jest płyn hydrauliczny.
Standardowy cylinder sprzęgła to niewielki, podłużny, metalowy element. Po naciśnięciu przez kierowcę pedału sprzęgła, cylinder naciska na sprężynę koła dociskowego. W ten sposób dochodzi do wyłączenia sprzęgła. Warto bowiem wyjaśnić, że wbrew powszechnemu przekonaniu, kierowca korzystając z pedału sprzęgła, de facto wyłącza, a nie włącza sprzęgło. Działanie to prowadzi bowiem od odłączenia napędu. Jeżeli bowiem kierowca nie podejmuje działania, sprzęgło tworzy stałe połączenie napędu z układem kierowniczym.
W przypadku wszelkich układów hydraulicznych najczęściej występującym problemem jest pojawienie się nieszczelności. Tak też jest w przypadku cylindra roboczego sprzęgła. Do powstania nieszczelności może doprowadzić mechaniczne uszkodzenie elementu, ale bywa ona również konsekwencją korozji. Wyciek płynu hydraulicznego wymaga podjęcia natychmiastowej interwencji, gdyż w niektórych samochodach może on doprowadzić do poważnych zniszczeń w układzie hamulcowym. Ponadto, nie ma mowy o poprawnym działaniu nieszczelnego sprzęgła, ze względu na obniżkę ciśnienia w siłowniku.
Westlake jest firmą wchodzącą w skład chińskiego koncernu Zhejiang Tieliu Clutch Co., Ltd. Marka istnieje od ponad 30 lat, a w ciągu swojego istnienia zdołała wypracować sobie silną pozycję na rynkach europejskim oraz amerykańskim. Głównym kierunkiem działalności firmy jest produkcja wysokiej jakości zestawów oraz elementów sprzęgła samochodowego. Przez wiele lat to właśnie te części stanowiły jedyną pozycję w ofercie Westlake. Od pewnego czasu firma stara się poszerzać zakres swojej działalności co doprowadziło do rozpoczęcia produkcji części zamiennych do samochodowych układów hamulcowych.
Klienci cenią produkty oferowane przez Westlake za doskonała jakość oraz trwałość, gwarantujące im bezproblemową eksploatację samochodu. Od 2005 roku w Europie Westlake funkcjonuje pod nazwą Westlake Europe BVBA. Szybko rosnąca popularność firmy stworzyła zapotrzebowanie na otworzenie swoich siedzib zarówno w Europie jak i w Stanach Zjednoczonych.
Jeśli szukasz wysokiej klasy części zamiennych do swojego samochodu, a jednocześnie zależy Ci na korzystnej cenie to oferta Westlake jest właśnie dla Ciebie! Już teraz sprawdź ofertę producenta i dołącz do grona zadowolonych kierowców.