Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 52970X |
APEC | BCY1150 |
ATE | 020416 |
ATE | 24321917193 |
ATE | 24321917373 |
ATE | 24321917383 |
ATE | 24321917433 |
BENDIX | 212334B |
BOSCH | 0986475854 |
BRAKE ENG | WC1128BE |
BREMBO | A12309 |
BREMBO | A12310 |
CAR | 4852 |
CIFAM | 101707 |
DELPHI | LW39034 |
FRITECH | CF252 |
FTE | R1909781 |
GIRLING | 5004287 |
HBJAKOPART | J3230324 |
HBJAKOPART | J3230512 |
HBJAKOPART | J3230523 |
HBJAKOPART | J3230527 |
HBJAKOPART | J3230532 |
HBJAKOPART | J3234066 |
HBJAKOPART | J3240306 |
HBJAKOPART | J3240513 |
HBJAKOPART | J3240516 |
HBJAKOPART | J3240520 |
HBJAKOPART | J3244014 |
HONDA | 43301ST3E01 |
HONDA | 43301ST3E010 |
HYUNDAI | 583302D020 |
HYUNDAI | 5838025000 |
INBRA | WCY4852 |
JAPANPAR | CSH14 |
JURATEK | JCY1049L |
JURATEK | JCY1049R |
JURID | 212334J |
LPR | 4036 |
LPR | 4037 |
METELLI | 040707 |
METELLI | 40707 |
METELLI | 40708 |
NIPPARTS | J3234066 |
OPENPARTS | FWC338700 |
QUINTON HA | BWC3717 |
ROVER | GWC901635 |
SAMKO | C041195 |
STOP | 212334S |
TEXTAR | 34018400 |
TRW | BWA145 |
TRW | BWD287 |
TRW | BWD719 |
UNI | GWC1924 |
HONDA
|
HYUNDAI
|
KIA
|
MG
|
ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.