- Otwór - śr. 1 [mm]: 19
- Średnica zabudowy [mm]: 38
- Lokalizacja w aucie: Z tyłu
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 52910X |
AISIN | AH-015R |
AISIN | AH-019R |
AKRON-MALÒ | 90022 |
ASHUKI | H075-30 |
BBFREDLINE | 10HO010 |
BENDIX | 212221 |
BENDIX | 212221B |
BENDIX | 212335B |
BORG BECK | BBW1137 |
BORG BECK | BBW1733 |
BOSCH | 0 986 475 808 |
BOSCH | 0 986 475 855 |
BREMBO | A 12 228 |
BREMBO | A 12 310 |
CAR | 3837 |
CIFAM | 101-461 |
CIFAM | 101-708 |
DELPHI | LW39035 |
DELPHI | LW60531 |
FERODO | FHW327 |
FERODO | FHW4052 |
FIRST LINE | FBW1137 |
FRITECH | CF234 |
FTE | R190030.2.1 |
FTE | R19098.8.1 |
GIRLING | 5004189 |
GIRLING | 5004288 |
HBJAKOPART | J3244010 |
HBJAKOPART | J3244014 |
HELLA | 8AW 355 530-141 |
HELLA | 8AW 355 530-541 |
HONDA | 43030-SP8-000 |
JAPANPAR | CD-404 |
JAPKO | 65404 |
KAGER | 39-4287 |
KAVO PARTS | BWC-2008 |
KAWE | W5305 |
LPR | 4037 |
LPR | 5305 |
MAG | 360219230306 |
MAPCO | 2602 |
METELLI | 04-0461 |
METELLI | 04-0708 |
METZGER | 101-707 |
MGA | C1419 |
MGA | C1424 |
NIPPARTS | J3244010 |
NIPPARTS | J3244014 |
NK | 803414 |
NPS | H323A10 |
NPS | H323A61 |
NPS | H324A10 |
OPTIMAL | BK-5291 |
OPTIMAL | BK-5291N |
PAGID | 72164 |
PAGID | 72267 |
PEX | 1.19.536 |
PEX | 1.19.662 |
REMSA | C1519.30 |
REMSA | C1519.90 |
ROADHOUS | 1519.3 |
ROADHOUS | 1519.30 |
ROADHOUS | 1519.90 |
SBS | 803414 |
TEXTAR | 34011700 |
TEXTAR | 34018500 |
TRISCAN | 8130 10039 |
TRISCAN | 8130 17048 |
TRUSTING | CF234 |
TRUSTING | CF253 |
TRW | BWA144 |
TRW | BWD189 |
TRW | BWD288 |
TRW | BWD718 |
VALEO | 402213 |
VALEO | 402239 |
VILLAR | 623.5194 |
HONDA
|
ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.