- Średnica tłoka [mm]: 20,6
- Parzyste numery artykułów: F026002216
Dodaj opinię
(28.06.2017)
Opinia wystawiona dla Cylinderek hamulcowy BOSCH 0 986 475 433
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 24 3220 0907 3 |
ATE | 24 3220 1610 3 |
ATE | 27 3200 0813 3 |
ATE | 27 3200 0836 3 |
BENDIX | 251001 B |
BENDIX | 251017 B |
BENDIX | L 625028 |
BENDIX | L 625086 |
BREMBO | A 12 140 |
BREMBO | A 12 231 |
BREMBO | A 12 449 |
CITRO | 4402 68 |
CITRO | 4402 89 |
DELPHI | LW 25028 |
DELPHI | LW 25086 |
DELPHI | LW60662 |
FERODO | FHW057 |
FERODO | FHW073 |
FTE | R 20021 A1 |
FTE | R 20038 A1 |
FTE | R20021B1 |
GIRLING | 32 967 371 |
GIRLING | 32 967 435 |
GIRLING | 5005147 |
GIRLING | 5005155 |
GIRLING | 5005255 |
GIRLING | BWF 147 |
GIRLING | BWF 155 |
GIRLING | BWF 255 |
HBELPARTS | J3232116 |
HOLDE | 47 570 330 10 |
LPR | 4667 |
LPR | 5519 |
METELLI | 04-0466 |
METELLI | 101-346 |
METELLI | 101-466 |
NK | 803742 |
NUOVA TECN | 3785C |
NUOVA TECN | 3789C |
PEUGE | 4402 68 |
PEUGE | 4402 89 |
QUINTON HA | BWC3209 |
QUINTON HA | BWC3453 |
QUINTON HA | BWC3568 |
SBS | 1340803742 |
TALBO | 4402 68 |
TEXTAR | 34023000 |
TOYOT | 47570 33010 |
VALEO | 350 947 |
VALEO | 350 986 |
VALEO | 350985 |
VILLAR | 623.5246 |
VILLAR | 623.5281 |
VILLAR | 623.5904 |
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.