- Otwór o śr[mm]: 15,87
- Materiał: Aluminium
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 72654X |
AKRON-MALÒ | 90165 |
APEC | BCY1223 |
APEC | BCY1330 |
APEC | BWC8189 |
APEC | BWC8202 |
ASHIKA | 67-01-107 |
ASHIKA | 67-01-191 |
ATE | 020352 |
ATE | 24.3215-1103.3 |
ATE | 24.3215-1107.3 |
BENDIX | 214076B |
BENDIX | 214491B |
BENDIX | 214496B |
BENDIX | 214606B |
BLUEPRINT | ADN14432 |
BLUEPRINT | ADN14443 |
BOSCH | 0 986 475 670 |
BOSCH | 0 986 475 841 |
BOSCH | 0 986 AB8 157 |
BRAKE ENG | WC1182BE |
BRAKE ENG | WC1378BE |
BRAKE ENG | WC1864BE |
BRAKE ENG | WC4118 |
BREMBO | A12121 |
BREMBO | A12252 |
BREMBO | A12942 |
DELPHI | LW60108 |
DELPHI | LW60655 |
EIS | EW155338 |
FEBI | 15933 |
FEBI | 15968 |
FERODO | FHW190 |
FERODO | FHW208 |
FIRST LINE | FBW1235 |
FIRST LINE | FBW1675 |
FRITECH | CF174 |
FTE | R1503421 |
HELLA | 355531691 |
HELLA | 8AW 355 531-691 |
INBRA | WCY3363 |
INBRA | WCY3985 |
JAPANPAR | CS-107 |
JAPANPAR | CS-191 |
JAPKO | 67107 |
JAPKO | 67191 |
LPR | 4118 |
LPR | 4375 |
LPR | 5507 |
MAG | 360219230314 |
MAPCO | 2554 |
METELLI | 04-0322 |
MGA | C1320 |
NIPPARTS | J3231007 |
NIPPARTS | J3231097 |
NISSA | 44100-04B00 |
NISSA | 44100-04B04 |
NISSA | 44100-4B000 |
NISSA | 44100-50C10 |
NISSA | 44100-50C11 |
NISSA | 44100-50C13 |
NK | 802225 |
NK | 802241 |
OPENPARTS | FWC3279.00 |
QUINTON HA | BWC3384 |
QUINTON HA | BWC3719 |
RAICAM | 85322700 |
REMSA | C1515.12 |
REMSA | C1519.51 |
RHIAG | NT3363 |
RHIAG | NT3985 |
ROADHOUS | 220540 |
ROADHOUS | 220890 |
SAMKO | C20540 |
SAMKO | C20890 |
SBS | 1340802225 |
SBS | 1340802241 |
SEIM | 7555 |
SEIM | 7892 |
SWAG | 82 91 5933 |
SWAG | 82 91 5968 |
TRISCAN | 813014015 |
TRW | BWB130 |
TRW | BWB139 |
VALEO | 402013 |
VILLAR | 6235055 |
VILLAR | 6235431 |
VILLAR | 6236067 |
WAL | F123411 |
WOKING | C1515.12 |
WOKING | C1519.51 |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Firma CIFAM to marka włoskiego koncernu Metelli, która produkuje części zamienne do samochodów w jakości oryginalnej. Przedsiębiorstwo do dnia dzisiejszego pozostaje producentem znanym z niezawodnych części samochodowych dedykowanych do układu hamulcowego i systemu przeniesienia napędu, a części przeznaczone są na niezależny rynek oraz pierwsze wyposażenie fabryczne wielu popularnych marek samochodowych.
CIFAM spełnia wszystkie standardy jakości (m.i. ECE R 90), a w zakładach produkcyjnych marki używa się tego samego oprogramowania, obrabiarek i automatycznych linii montażowych, co u głównych producentów samochodów. Wszystkie części samochodowe CIFAM po przetestowaniu ich w symulacji komputerowej, firma testuje w prawdziwym życiu (w zakładach i na drodze).
Firma kładzie duży nacisk na nieustanny rozwój. Inwestycje w zaplecza badawcze i linie produkcyjne poskutkowały uzupełnieniem oferty marki CIFAM m.in. w pompy sprzęgła, pompy wody, przeguby napędowe oraz łożyska koła. W planach jest także poszerzenie asortymentu dedykowanego układowi sterowania sprzęgłem.
Wszystkie części samochodowe firmy CIFAM to synonimy wysokiej jakości i niebywałej trwałości. Ponad trzydziestoletnie doświadczenie na rynku motoryzacyjnym sprawiło, że obecnie części zamienne CIFAM eksportowane są do ponad 90 krajów na całym świecie, a marka należy do jednych z najbardziej cenionych w branży.