- Otwór o śr[mm]: 19,05
- Materiał: Aluminium
- System hamulcowy: NISSIN
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 2574 |
ABS | 72817X |
ABS | 72818X |
ABS | 72939 |
AISIN | AS-028L |
APEC | BCY1200 |
APEC | BCY1531 |
APEC | BWC8153 |
ATE | 020427 |
ATE | 24.3219-1723.3 |
BENDIX | 214479B |
BENDIX | 214480B |
BENDIX | 214583B |
BLUEPRINT | ADH24418 |
BLUEPRINT | ADH24420 |
BLUEPRINT | ADK84444 |
BOSCH | 0 986 475 709 |
BOSCH | 0 986 475 711 |
BOSCH | 0 986 475 965 |
BOSCH | F 026 009 709 |
BRAKE ENG | WC1213BE |
BRAKE ENG | WC1657BE |
BRAKE ENG | WC1869BE |
BRAKE ENG | WC4201 |
BRAKE ENG | WC5516 |
BREMBO | A12437 |
BREMBO | A12610 |
BREMBO | A12834 |
DELPHI | LW60350 |
DELPHI | LW90123 |
EIS | EW155197 |
FERODO | FHW4154 |
FERODO | FHW4175 |
FERODO | FHW4399 |
FIRST LINE | FBW1638 |
FIRST LINE | FBW1775 |
FRITECH | CF464 |
FTE | R19005071 |
HELLA | 355530491 |
HELLA | 8AW 355 530-491 |
HONDA | 43301-SH3-J01 |
HONDA | 43301-SR3-003 |
INBRA | WCY3369 |
INBRA | WCY4823 |
JAPANPAR | CS-456 |
JAPANPAR | CS-459 |
JAPKO | 67456 |
JAPKO | 67459 |
LPR | 4178 |
LPR | 4853 |
LPR | 5516 |
MAPCO | 2528 |
METELLI | 04-0382 |
MGA | C1310 |
MGA | C1331 |
NIPPARTS | J3234056 |
NIPPARTS | N3238050 |
NK | 802615 |
NK | 805217 |
OPENPARTS | FWC3088.00 |
OPENPARTS | FWC3378.00 |
QUINTON HA | BWC3492 |
RAICAM | 85325700 |
REMSA | C1509.09 |
REMSA | C1509.12 |
RHIAG | NT3369 |
RHIAG | NT4823 |
ROADHOUS | 221549 |
SAMKO | C21549 |
SBS | 1340802613 |
SBS | 1340802615 |
SEIM | 7560 |
SEIM | 7978 |
SUZUK | 53402-81A00 |
SUZUK | 53402-81A10 |
SUZUK | 53402-81A10-000 |
TRISCAN | 813040019 |
TRUSTING | CF464 |
TRW | BWD247 |
TRW | BWD341 |
TRW | BWS702 |
VILLAR | 6235237 |
VILLAR | 6235362 |
VILLAR | 6236525 |
WAL | F120238 |
WOKING | C1509.09 |
WOKING | C1509.12 |
WOKING | C1519.40 |
HONDA
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Firma CIFAM to marka włoskiego koncernu Metelli, która produkuje części zamienne do samochodów w jakości oryginalnej. Przedsiębiorstwo do dnia dzisiejszego pozostaje producentem znanym z niezawodnych części samochodowych dedykowanych do układu hamulcowego i systemu przeniesienia napędu, a części przeznaczone są na niezależny rynek oraz pierwsze wyposażenie fabryczne wielu popularnych marek samochodowych.
CIFAM spełnia wszystkie standardy jakości (m.i. ECE R 90), a w zakładach produkcyjnych marki używa się tego samego oprogramowania, obrabiarek i automatycznych linii montażowych, co u głównych producentów samochodów. Wszystkie części samochodowe CIFAM po przetestowaniu ich w symulacji komputerowej, firma testuje w prawdziwym życiu (w zakładach i na drodze).
Firma kładzie duży nacisk na nieustanny rozwój. Inwestycje w zaplecza badawcze i linie produkcyjne poskutkowały uzupełnieniem oferty marki CIFAM m.in. w pompy sprzęgła, pompy wody, przeguby napędowe oraz łożyska koła. W planach jest także poszerzenie asortymentu dedykowanego układowi sterowania sprzęgłem.
Wszystkie części samochodowe firmy CIFAM to synonimy wysokiej jakości i niebywałej trwałości. Ponad trzydziestoletnie doświadczenie na rynku motoryzacyjnym sprawiło, że obecnie części zamienne CIFAM eksportowane są do ponad 90 krajów na całym świecie, a marka należy do jednych z najbardziej cenionych w branży.