Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2801 |
ABE | C5X000ABE |
AKRON-MALÒ | 89674 |
AL-KO | 104500 |
ATE | 24.3214-1101.3 |
AUTOFREN S | D3329 |
BBR | 006-10-00249 |
BOSCH | F 026 009 453 |
BRAKE ENG | WC1237BE |
BRAKE ENG | WC4202 |
BREMBO | A 12 092 |
BREMSI | BC0044 |
BSF | 04168 |
CAR | 3546 |
CIFAM | 101-186 |
DEEVO | BI01093 |
DELPHI | LW50034 |
ERT | 300405 |
FEBI | 2775 |
FERODO | FHW002 |
FRENKIT | 314004 |
FRITECH | CF044 |
FTE | R14011D1 |
GIRLING | 5001109 |
GM | 090187567 |
GM | 090189396 |
GM | 90187567 |
GM | 90189396 |
HART | 220 956 |
HELLA | 8AW 355 531-511 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-511 |
KAGER | 39-4334 |
KAWE | W4202 |
LPR | 4202 |
MAG | 359001301190 |
MAG | 360219230036 |
MAPCO | 2715 |
METELLI | 04-0186 |
MGA | C1562 |
MGA | K576562 |
MONROE AU | R2578 |
MONROE | R2578 |
NK | 803620 |
NK | 803622 |
OPEL | 05 50 119 |
OPEL | 05 50 128 |
OPEL | 5 50 119 |
OPEL | 5 50 128 |
OSSCA | 04452 |
PROTECHNIC | PRH2339 |
QUINTON HA | BWC3007 |
QUINTON HA | BWC3015 |
REMSA | C1514.01 |
REMSA | C1514.02 |
RIDEX | 854S1030 |
ROADHOUS | 1514.01 |
ROADHOUS | 1514.02 |
SAMKO | C10284 |
SBS | 1340803620 |
SBS | 1340803622 |
SIAAM | 141627 |
SIGMAUTO | BC0044 |
STELLOX | 05-83212-SX |
SWAG | 99 90 2775 |
TEXTAR | 34002300 |
TRISCAN | 8130 24021 |
TRUSTING | CF044 |
TRW | BWA109 |
VALEO | 350750 |
VAUXH | 090187567 |
VAUXH | 090189396 |
VAUXH | 90187567 |
VAUXH | 90189396 |
VILLAR | 623.5777 |
WOKING | C1514.01 |
WOKING | C1514.02 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.