Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2709 |
ABE | C5X015ABE |
AKRON-MALÒ | 89673 |
APEC | BCY1071 |
ATE | 24.3217-1102.3 |
AUTO CYLIN | CPD.OPE403 |
AUTO-SPEED | 290CL00278 |
AUTO-SPEED | 290CR00278 |
BORG BECK | BBW1300 |
BOSCH | 0 204 116 123 |
BOSCH | F 026 002 123 |
BRAKE ENG | WC1736BE |
BRAKE ENG | WC4220 |
BRAKE ENG | WC4962 |
BREMBO | A 12 094 |
BREMSI | BC0008 |
BSF | 04071 |
CAR | 3547 |
CAR | 3551 |
CIFAM | 101-155 |
Caliper EP | R034 |
DELPHI | LW50006 |
DIAMAX | N03239 |
DJ PARTS | AW1290 |
DODA | 1070020028 |
FEBI | 2776 |
FENOX | K1746 |
FERODO | FHW013 |
FRITECH | CF008 |
FTE | 9210038 |
FTE | R17018E1 |
GIRLING | 5003112 |
GM | 024407365 |
GM | 090187568 |
GM | 24407365 |
GM | 90187568 |
HART | 217 954 |
HELLA | 8AW 355 531-771 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-771 |
JPG | 1261300400 |
JURID | 211842J |
KABIS | WC30406 |
KAGER | 39-4352 |
KAWE | W4962 |
LPR | 4962 |
MAG | 360219230276 |
METELLI | 04-0155 |
MEYLE | 614 055 0005 |
MGA | C1551 |
MGA | K576551 |
MGA | K620551 |
MGA | PM628551 |
MGA | PM629551 |
NK | 803608 |
NK | 803623 |
OPEL | 05 50 009 |
OPEL | 05 50 120 |
OPEL | 05 50 129 |
OPEL | 5 50 009 |
OPEL | 5 50 120 |
OPEL | 5 50 129 |
OSSCA | 01393 |
OSSCA | 01428 |
PATRON | PBC4962 |
PROTECHNIC | PRH2340 |
PROTECHNIC | PRH2343 |
QUINTON HA | BWC3299 |
REMSA | C1517.17 |
ROADHOUS | 1517.17 |
SAMKO | C10274 |
SBS | 1340803623 |
SIGMAUTO | BC0008 |
STELLOX | 05-83014-SX |
SWAG | 99 90 2776 |
TEXTAR | 34005300 |
TRISCAN | 8130 24012 |
TRUSTING | CF008 |
TRW | BWC112 |
VALEO | 350645 |
VAUXH | 024407365 |
VAUXH | 090187568 |
VAUXH | 24407365 |
VAUXH | 90187568 |
VILLAR | 623.5706 |
WOKING | C1517.17 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.